Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

Μπάμιες τηγανητές

Μισό κιλό μπάμιες ,2 μεγάλα κρεμμύδια, μια καυτερή πιπεριά,1 ποτηράκι του κρασιού λάδι,3 ώριμες μεγάλες ντομάτες,αλάτι πιπέρι.
 Καθαρίζετε ,πλένετε και αφήνετε στο σουρωτήρι τις μπάμιες για να φύγουν τελείως τα υγρά από το πλύσιμο.(καλλίτερα να τις αφήσετε αρκετή ώρα). Βάζετε σ ένα τηγάνι το ελαιόλαδο και ρίχνετε μέσα τις μπάμιες. Χαμηλώνετε τη φωτιά και τις αφήνετε να τηγανιστούν,μέχρι να κοκκινίσουν.
 Τρίβετε στο μπλεντεράκι τα κρεμμύδια και τα ρίχνετε κι αυτά μαζί,το αλάτι ,και το πιπέρι.Τρίβετε σε τρίφτη και τις ντομάτες και τις ρίχνετε κι αυτές στο τηγάνι.Βάζετε μέσα και την καυτερή πιπεριά ολόκληρη,αλλά τη χαράζετε για να βγάλει το κάψιμο της ,για να γίνουν οι μπάμιες πικάντικες. Αν δεν τρώτε τα καυτερά την αφήνετε ολόκληρη ,αν και δεν καίει και ιδιαίτερα το φαγητό.Χαμηλώνετε τη φωτιά και τις αφήνετε να βράσουν με τη ντομάτα.
Δέν ανακατεύετε πολύ το φαγητό για να μη διαλυθούν οι μπάμιες.Τις βράζετε περίπου μισή ώρα η  και πιο λίγο αν είναι πολύ τρυφερές. Τη συνταγή αυτή μου την έδωσε μία κυρία στη λαϊκή που πουλούσε τις μπάμιες. Τη δοκίμασα μου άρεσε και σας την έβαλα. Με τον τρόπο αυτό οι μπάμιες δεν έχουν καθόλου "σάλια" Ταιριάζουν με χωριάτικη σαλάτα.               ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!

17 σχόλια:

  1. ευχαριστούμε!! πάντα τέτοια ωραία να μας ανεβάζεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σας ευχαριστώ που είστε εδώ και λέτε τη γνωμη σας ,νάστε καλά.

      Διαγραφή
  2. Κι έχω μπάμιες στην κατάψυξη!Τέλεια Νελάκι, μ έβγαλες απο τη δύσκολη θέση.
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χαρά μου, φτιάξτε τες έτσι να δείς οτι γίνονται όντως διαφορετικές ,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Καλημερα!Μου αρεσει η εκδοχη σου!Θα την δοκιμασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αναστασία,να τις φτιάξεις,είναι πιο πικάντικες έτσι,φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Ωραίο λαχανικό! Και η γιαγιά μου τηγανιτές τις έκανε μαζί άλλα. Αλλά προσωπικά τις αποφεύγω γιατί με "σκοτώνουν". Λίγες ψιλούλες μόνον έγω φτιάξει φέτος παρέα με κοτοπουλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι εγώ αν κι έχω ένα θέμα ,τις τρώω σαν τρελή ,φιλάκια Πηνελόπη μου.

      Διαγραφή
  5. Νελακι έτσι ακριβώς είναι, όταν τις τηγανίζεις δεν έχουν καθόλου σαλια και είναι πεντανόστιμες !!!! γεια στα χεράκια σου!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία ,μ αρέσουν και μένα πολύ είτε σκέτες είτε με κρεατικό, φιλάκια κι απο μένα..

      Διαγραφή
  6. Ωραία εναλλακτική πρόταση Νέλλη μου για να απολαύσουμε τις αγαπημένες μπάμιες!!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελενα,ναι είναι μια άλλη πρόταση,εύκολη και νόστιμη,φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρααααα!
    Μεριδούλα νόστιμη για την αργοπορημένη;
    Μαγειρεμένο εξαιρετικά και με μαεστρία!:)

    Φιλί!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κοπελλια ,κόπιασε χαχαχαχ έχει ,σ ευχαριστώ ,πάντα με τον καλό λόγο,φιλακι

      Διαγραφή
  8. Neli μου,
    ευχαριστούμε γιά την νόστιμη πρόταση σου!!!!!!
    Πολλά φιλάκια στον κανισούλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Εφη μου,θα του το πώ μόλις ξυπνήσει χαχααχαχ ,έκανε το μπάνιο του και τώρα την έπεσε δίπλα για τη μεσημεριανή σιέστα...φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο φαγάκι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........