Κυριακή, 5 Αυγούστου 2012

Αχ αυτός ο ξάδερφος...

 Χθές το βράδυ πηρα μυνημα από ένα ξάδερφο που είχα καιρούς και ζαμάνια να τον δώ."Τί κάνεις" μου λέει; "Τί να κάνω ;" του λέω,ας τα να πάνε και μή χειρότερα,τίποτε δεν πάει καλά."Εχω και καιρό να βγώ,που να πας και με τί φράγκα που δε μας έχουν αφήσει δεκαράκι τσακιστό;΄"Ας τα ξάδερφε" μου λέει μια απο τα ίδια και χειρότερα"
"Αλλά ξέρεις τι σκέφτηκα; ,έτσι κι αλλιώς είμαστε που είμαστε χάλια,έχω και κάτι καιρούς να σε δω.Θα περάσω να πάμε καμμιά τσάρκα."Και δεν έρχεσαι;" του λέω. Το ραντεβού έκλεισε έκανα τις ετοιμασίες μου,φόρεσα και το καλό κόκκινο πουλόβερ,το γιαλί γιατί  έτσι μαύρο που είναι δίνει κι ένα μυστήριο,και περίμενα. Η ώρα περνούσε κι ο ξάδερφος δε φαινόταν."Πάντα έτσι ήταν αυτό το παιδί.Χύμα στο κύμα που λένε.Μπααααααά θα ξεντυθώ,κάπου θα ξεχάστηκε πάλι.Τα νεύρα μου.
 Με ξεσηκώνει καλά -καλά και μετά μην τον είδατε.Ξεντύθηκα άραξα,θα περάσω την ώρα μου με κανα παιχνίδι σκεφτηκα.Αλλά σε λίγο άκουσα φασαρία.Νάτος ο σαματατζής, όπως πάντα.Ωχ! ποιοι είναι αυτοί μαζί του;Θα κανω πως δεν τους βλέπω.Μπα ,μπα τι λές; δύο τον συνοδεύουν;Μεγαλεία ο ξάδερφος!!! ψήλωσε αυτός;Πάχυνε;Ολα μαζί.Άντε άργησες του λέω.
 Και μου το πετάει στο αυτί έτσι όπως τον  αγκαλιασα."Ασε πέρασα να σου πω,ότι δεν πάμε πουθενά.Κάπου με πάνε αυτοί που βλέπεις.Βόλτα λέει,δεν ξερω που".Έτσι είναι ξάδερφε άλλος αποφασίζει για τα γούστα μας.Άντε χάρηκα που σε είδα και στην χρωστάω την τσάρκα,στην υποσχέθηκα."Αυτά μου είπε κι όπως ήρθε έφυγε."Αντε λέω απο μέσα μου μαζέψου και περίμενε να έρθει κάποιος να παίξεις μαζί του να περάσεις την  ώρα σου." Πήρα το παιχνίδι που μου έχουν και περίμενα απίκο. "Αντε να δω τι θα γίνει σήμερα."
Περίμενα ,περίμενα,το μάτι γαρίδα,στην πόρτα καρφωμένο."Τίποτε,την τύχη μου μέσα σήμερα.Ξεραίλα και γκαντεμιά.Φτουυυυυυυ.....Περιμένωντας κουραστηκα,δεν παίρνω έναν υπνάκο; "είπα στον εαυτό μου και την έπεσα για τα καλά στην κρεβατάρα μου,μπας και δω κανένα καλό όνειρο και παρηγορηθώ...Άντε τα λέμε ,μάγκες και μάγκισες....φιλάκια

26 σχόλια:

  1. Μιλάμε για πολύ φάτσα!!! :) Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χααχαχαχα ναι είδες? είναι φάτσα ο σκυλάκος μου ... Καλο βράδυ και καλή έβδομαδα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά ε, δεν μπορείς να του αντισταθείς μιλάμε! Είναι και μαγκάκος, άλα του!
    Τον ξάδελφο και τα μάτια σου, μη πάθει κλειστοφοβία απο το μέσα.
    Φιλάκια πολλά μου έφτιαξες όνειρο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχαχαχαχα άσε Χαρά μου δεν παθαίνει κλειστοφοβία αυτός,μόλις του τη δώσει το σκάει και πάει μόνος του βόλτες ,αλλά τον ξέρει όλη η γειτονιά και μου τον φέρνουν,αλήτης με τα όλα του και πανέξυπνος.Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  4. βρε τον ξαδερφακι χρονια και ζαμανια χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαααχαχαχα είδες? μόνο που δεν τους έκατσε να την πάνε τη βόλτα ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. fatsa o skilakos sou den leo alla emena giati den me honeyei afou xeris poso agapo ta zoa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχααχαχα έλα ρε που δε σε χωνεύει χχαχαχαα ψέμματα λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ναι..Φριντα:"ροκι ροκι ελα αγορι μου ελα" Ροκι: "ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ ΓΑΒ ΓΑΒ ΓκΡΡΡΡΡΡΡ" χαχχαχα

      Διαγραφή
    2. Χααχαχαχαχαχαχα,ναί,ναί έτσι ακριβώς ,γειά σου ρε Τζοάνα...'ιδιο το κάνεις....χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Βρε τι ωραία ξαδέλφια είναι αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Xαχαχαχαχα ,καλημέρα και καλή εβδομάδα,χαίρομαι που σε βλέπω εδώ,θα τα λέμε πολυ συχνά,καλως βρεθήκαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρώτη μούρη ο ξάδελφος, δεν το συζητάω!!!
    Κρίμα που έχασε την βόλτα, και είχε στολιστεί μια χαρά!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναί είδες πάει στράφι τόσο στόλισμα,Φιλιά καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα και καλώς βρεθήκαμε!!!Τι γλυκές φατσούλες!!!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σπυριδούλα μου,ναι είναι γλυκά και τα δυό τους, τον ένα τον γνώρισα για λίγο ,ο δικός μου ,μεγάλο μούτρο χαχααχα...θα τα λέμε τώρα ,καλό βράδυ νάχουμε,φιλάκιααααααααααα

      Διαγραφή
  13. ετσι....ετσι.....αμα αποφασιζουν αλλοι για τα γουστα σου!!!!....κ μη χειροτερα φιλε μου!!!! ααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!![αυτον θα τον παρω,,,σου τοπα!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,ανωνυμη Χριστινα χχαχαχαχ ,είδες μου΄ρη ο ξάδερφος?

      Διαγραφή
  14. ανωνυμος ισον χριστινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να βάλεις όνομα ,έχει επιλογή.

      Διαγραφή
  15. ο σκυλακος σου ειναι ο πιο εξυπνος της γειτονιας οχι σαν τον δικο μου τον μπουνταλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί αλλά ο δικός σου είναι πιο όμορφος ,έχει άλλη χάρη θα τον δείξουμε κι αυτόν θα μας κάνει το μοντέλο καποια στιγμή αχαχαχαχα...

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα!! Πολύ όμορφος ο σκύλος σου! Σε βρήκα από ένα σχόλιο σε ανάρτηση του blog Αρμονία με το οποίο συμφώνησα απόλυτα!!(για τους φίλους) Καλή συνέχεια με δύναμη!


    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερινάκι,όμορφο δεν τον λές χαχαχαχ αλλά είναι όμως μεγάλη μάρκα, να είσαι καλά και να είσαι σίγουρη ότι θα τα λέμε ,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  17. Χαχαχα είδες τσαχπινιά ο ξάδερφος? καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........