Κυριακή, 19 Αυγούστου 2012

Μυδοπίλαφο

Μισό κιλό μύδια κατεψυγμένα η φρέσκα ,μόνο την ψίχα( πιο εμφανίσιμο είναι να έχει και μύδια με κέλυφος μέσα αλλά εγώ δεν τα χρησιμοποιώ,το φτιάχνω μόνο με την ψίχα)1 κρεμμύδι μέτριο,άνηθο,(λιγότερο από μισό ματσάκι)αλάτι ,πιπέρι μαύρο μισό λεμόνι,λίγο άσπρο κρασί,1 φλιτζάνι του τσαγιού ρύζι,(εγώ βάζω καρολίνα),2 φλυτζάνια τσαγιού νερό.                




Πλένετε καλά τα μύδια και καθαρίζετε ένα φύκι που έχουν κολλημένο πάνω τους.(είναι ένα πράσινο  χορταράκι και το τραβάτε να φύγει)Τα βάζετε στην κατσαρόλα, μαζί με το κρεμμύδι που το έχετε λιώσει στο μπλεντεράκι,τον άνηθο ,το αλάτι το πιπέρι το λάδι και τα αφήνετε να πάρουν μερικές βράσεις.Ρίχνετε το χυμό από το λεμόνι και το κρασί.Αφού βράσουν ακόμη λίγο ρίχνετε και το ρύζι και στο τέλος το νερό.Σκεπάζετε την κατσαρόλα και την αφήνετε να βράσει σε χαμηλή φωτιά για 15 περίπου λεπτά.                                                                                                                                         Το σβήνετε και το σερβίρετε για ουζομεζέ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορείτε μια χαρά να το φάτε σαν κύριο πιάτο με μια σαλάτα...ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!

30 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα Νέλλη, να έχεις μια όμορφη Κυριακή και ακόμη μια πιο όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Καρπαθάκι μου,μιά καλή Κυριακή γιά όλους μας,και καλή εβδομάδα και δροσερή ,φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Νέλλη!Πολύ ωραία η συνταγή σου!Γιά ουζομεζέ,ότι πρέπει!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα DIMI σ ευχαριστώ ,ναι για ουζάκι είναι πολύ ωραίο μεζεδάκι,καλή εβδομάδα και σε σένα.Φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Neli
    Η συνταγή σου είναι πολύ νόστιμη.
    Καλή όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Ελένη,σ ευχαριστώ πολύ ,ήδη το τιμήσαμε,νάσαι καλά και να μας κάνεις ωραίες βόλτες.Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  4. Ωραιότατο!
    Καλοφτιαγμένο και νόστιμο μυδοπίλαφο!
    Με απλά και λίγα υλικά, που αφήνουν το άρωμα και τη γεύση τους σε ένα αγαπημένο μου πιάτο.
    Αν περίσσεψε, το τρώγω και για μεζέ και για κύριο πιάτο, δεν έχω ενδοιασμούς.

    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ,έλα έλα έχουμε, και φάτο όπως εσύ νομίζεις,φιλιά πολλά και καλά να περάσουμε την Κυριακή που μας απομένει, καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  5. Χρυσούλα μου γεια σου και καλή εβδομάδα! Τρελαίνομαι για μυδοπίλαφο φυσικά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την ,τι κάνεις πατριώτισσα? Κόπιασε τότε,φιλάκια πολλά,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Όμορφο φαγητό αλλά θα πω για την προηγούμενη σου ανάρτηση με τα γατάκια που την λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίες οι γατούλες ε? Και μένα μου αρέσουν αλλά παθαίνει κάτι ο σκύλος μου άμα τις βλέπει,καλή επιτυχία αύριο,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Νέλλη και καλώς σε βρήκα κι εγω,τέλειο το μυδοπίλαφο αν και έχω ένα θεματάκι με τα μύδια,αν και μ΄αρέσουν πολύ τα φοβάμαι λίγο λόγο δηλητηρίασης.Να είσαι καλά καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως βρεθήκαμε Ροδάνθη που έχεις και το όνομα αγαπημένης μου φίλης,ναι είναι η αλήθεια ότι μπορείς να πάθεις σοβαρή δηλητηρίαση αλλα μ αρεσουν πολύ.Θα τα λέμε καλό σου βράδυ,καλή μας εβδομάδα.

      Διαγραφή
  8. μμμμμμμ λατρεμενο φαγητο!!!!!και εχω καιρο να το κανω!απλα υλικα μα θεικο αποτελεσμα!πολλα φιλια και να σαι καλαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μυσιρλού μου ,ευκαιρία να το φτιάξεις τότε ,σ χρόνο ρεκόρ γίνεται και όταν το φτιάξω το τσακίζουμε αλύπητα ,φιλάκια και σε σένα και να περνάμε όλοι μας καλά.

      Διαγραφή
  9. Πολύ καλή ακούγεται η συνταγή αλλά δεν πρόκειται να την φτιάξω μιας και δεν τρώω μύδια....και να έλεγα πως έχω δοκιμάσει! Μπήκε η ιδέα στο μυαλό δεν μου αρέσουν και πάει κλείδωσε! Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως είναι ευκαιρία να τα δοκιμάσεις? Πως πήγε το ψάρεμα? Καλά πέρασες?Καλή εβδομάδα να έχουμε,φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Λένε ότι είναι και αφροδιασιακό εεεεεε??????Πραγματικά, για ουζάκι, βεραντούλα και καλή παρέα θα είναι απλά τέλειο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ,το έχω ακούσει κι εγώ αυτό για όλα αυτού του είδους τα θαλασσινά,νόστιμο πάντως είναι σίγουρο και κάνει καλή παρεούλα,φιλάκια να έχουμε μια καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  11. προσωπικά τρελαίνομαι για μύδια...το δικό σου μυδοπίλαφο έχει πιο πολύ άρωμα από το δικό μου...οπότε θα το δοκιμάσω!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε,αν σου άρεσε φτιάξτο για να έχεις προσωπική άποψη ,θα τα λέμε ,φιλιά.

      Διαγραφή
  12. γιαμ..γιάμ!!!!!!..κι είναι και περίεργη ώρα!!!Μπράβο σου και ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι ,πεινάς ε? χχααχχα ,νάσαι καλά σ ευχαριστώ κι εγώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  13. Γειά σου Νέλη μου!
    Μου αρέσει η συνταγή σου και έχω καιρό να γευτώ αυτό το νόστιμο πιάτο!
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Εφούλα, ευκαιρία να το φτιάξεις ,εύκολο είναι ,τη νύφη μου και τα μάτια σου χαχαχαχαα φιλάκιαααααααα.

      Διαγραφή
  14. Κοίτα σύμπτωση....χθες μου έφερε ο άντρας μου 4 κιλά φρέσκα μύδια.....σίγουρα θα φτιάξω και μυδοπίλαφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λίλα μου ,ευκαιρία να φτιάξεις και λίγο μυδοπίλαφο αλλά να βάλεις μερικά και με το κέλυφος ,θα φαίνεται πιό ωραίο,απο νοστιμιά είναι εγγυημένο.καλή επιτυχία,φιλιά.

      Διαγραφή
  15. μυδοπιλαφο αγαπημένο θα την δοκιμάσουμε την συνταγή σου ευχαριστούμε για μια ακόμα φορά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσετε είναι νόστιμη και εύκολη,εγώ ευχαριστώ που μου λέτε τη γνώμη σας και είστε εδω μαζί μου όλοι ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........