Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Τυρόψωμο

 1 κούπα χλιαρό νερό,1 φακελάκι μαγια ξερή,μισό φλυτζανακι του καφέ ελαιόλαδο, ,250 γραμμάρια φέτα,100 γραμμάρια κεφαλοτύρι τριμμένο,1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι,1 κουταλάκι κοφτό ζάχαρη,αλεύρι όσο σηκώσει.

Τρίβετε τη φέτα  με το χέρι σε κομματακια και την ανακατευέτε με το κεφαλοτύρι.
 Ρίχνετε σε μια λεκανίτσα το νερό ,το αλάτι, τη ζάχαρη και τη μαγιά.Τα ανακατεύετε καλά να λιώσουν και ρίχνετε λίγο λίγο το αλεύρι  και ζυμώνετε να γίνουν μια ζύμη ούτε σφιχτή ούτε μαλακή,να μην κολλάει στα χέρια.
 Το αφήνετε να φουσκώσει,αν δε θέλετε να περιμένετε  πολύ το βάζετε στο φούρνο  σκεπασμένο με μια πετσέτα και τον ανάβετε στους 40 βαθμούς Κελσίου.
 Το αφήνετε μέχρι να ανέβει στη λεκάνη.Τρίβετε τη φέτα και την ανακατεύετε με το κεφαλοτύρι.Βάζετε το ζυμάρι σε ένα ταψί(εγώ έχω ένα αντικολλητικό).Ρίχνετε τα τυριά και το λάδι.
Τα ζυμώνετε όλα μαζί μέσα στο ταψί και τα στρώνετε καλά να πιάσουν όλο το ταψί.Τα βάζετε στο φούρνο και ψήνετε μέχρι να ροδοκοκκινίσει.Τρώγεται πιο καλά ζεστό αλλά και κρύο δεν πάει πίσω.Ταιριάζει με μπύρα αλλά και με το απογευματινό καφεδάκι.             ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!

30 σχόλια:

  1. Πόσο πολύ μου αρέσει!! Μας το έφτιαχνε η μαμά μου συχνά αυτό...Ζεστό,κρύο το τρώω όπως και να'ναι. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα τη μαμά μου θυμίζει ,εγω το προτιμώ ζεστό.Φιλάκια και σε σένα Παρασκευή.

      Διαγραφή
  2. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ Νέλη!
    Αποτελεί την γρήγορη επιλογή μου για να έχω κάτι για φαγητό την επόμενη μέρα στην δουλειά, όταν δεν υπάρχει κάτι άλλο έτοιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πηνελόπη συμφωνώ είναι μια πολύ καλή λύση για πολλές περιπτώσεις,νόστιμο και εύκολο.καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  3. πολυ νοστιμο το τυροψωμο. το φιαχνω αρκετα συχνα, εμεις το προτιμουμε κρυο!
    καλο σαββατοκυριακο

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πιό πολυ το φτιάχνω το Χειμώνα ,μας αρέσει νάναι και ζεστό,κι εγω το φτιάχνω πολύ συχνα.Καλό Σαββατοκύριακο επίσης.

      Διαγραφή
  4. αντιγονη παπατζηλακη31 Αυγούστου 2012 - 1:28 μ.μ.

    μμμμ..απο τα αγαπημενα μου..αλλα το καλυτερο το εχω φαει στην κομοτηνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ αρέσει ε? και μένα αχχαχαχα. Στην Κομοτηνή? Εχουν λες ωραίο τυρόψωμο εκεί?Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

      Διαγραφή
  5. Πώ πώ,τυρόψωμο,τό αγαπημένο μου!!Πολύ όμορφη συνταγή!Εγώ κάνω μικρά καί τά τηγανίζω,τά τρώνε πολύ τά εγγονάκια μου!!Καλό Σ/Κ Νέλλη μου!!Καλοφάγωτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα μου αρέσει πολυ dimi μου,κι αυτό που λές το τηγανητό μ αρέσει ακόμη περισσότερο μας έφτιαχνε η αγαπημενη μου θεία και πάντα τη θυμάμαι όταν τύχει και φάω.Καλό σαββατοκύριακο και σ ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  6. Αχ αχ αχ Χρυσούλα μου με ενα τέτοιο κομάτι τυρόψωμο στο χέρι μεγάλωσα! Τρελαίνομαι και το έχω συνδέσει με την γιαγιά μου. Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που με ένα τυρόψωμο θυμηθήκαμε όλες τα παιδικά μας χρόνια,ωραίες αναμνήσεις ωραία ζωή ξένοιαστα χρόνια ,φιλια πολλά κι απο μενα καλό Σαββατοκύριακο ,σ ευχαριστώ για τις ευχές.

      Διαγραφή
  7. Πολύ νόστιμο και προτιμώ τα αλμυρά από τα γλυκά!!!!!
    Να το κάνω στον αρτοπαρασκευαστή; Ή όχι;
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Εφη,και εγώ είμαι λάτρης των αλμυρών.Το συγκεκριμένο όχι μην το κάνεις αλλα νομίζω ότι έχω μιά συνταγή για αρτοπαρασκευαστή αν θες να στη στείλω στο μέιλ σου.Φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Τέλειο για κολατσιό στη δουλειά!(Δεν έχουμε λεφτά για κυλικείο!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο είναι γενικώς,και οικονομικο,ποιός έχει λεφτά μήπως? αχαχααχα.

      Διαγραφή
  9. πουρνό πουρνό θα το φτιάξω αύριο!!!!μου αρέσει πολύ!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις Νάσια μου.Καληνύχτα σου.

      Διαγραφή
  10. Πολυ πολυ αγαπημένο το τυρόψωμο!!! Καλο Σαββατοκύριακο και καλο μήνα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Σββατοκύριακο και να έχουμε όλοι μας ένα καλό μήνα Σοφοκλη.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα και καλό μήνα!Νόστιμο φαίνεται το τυρόψωμο!Εύκολη και η συνταγή..Λέω να το φτιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλη μερα σου και καλό μήνα επίσης,ναι είναι νόστιμο και και πολύ εύκολο και προπαντός θα φαγωθεί μέχρι ψίχουλο.Φτιάξτο νομίζω θα σας αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαίνεται φανταστικό Νέλλη μου! Θα το φτιάξω μέσα στο σ/κ.
    Καλό μήνα να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ρένα,ναι φτιάξτο δεν παίρνει πολύ χρόνο και είναι πολύ νόστιμο ,εγώ θα ξαναφτιάξω σήμερα ...μας αρέσει πολύ.

      Διαγραφή
  14. Υγεία στα χεράκια σου Νέλλη και καλοφάγωτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ ,καλώς ήρθες χαίρομαι που βρεθήκαμε και ελπίζω να τα λέμε συχνά,σε φιλώ.

      Διαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ....ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΗ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ ,ναι τρώγεται αμέσως και ευχάριστα,καλο και ευλογημένο μήνα και ένα πιο όμορφο Φθινόπωρο,καλώς βρεθήκαμε.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........