Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Εχω νέα......

 Αγαπητή μπλογκογειτονιά, έχω νέα να σας πω.Θα θυμόσαστε βέβαια την ατίθαση καρπουζιά μου.Ε συνεχίζει τις δραστηριότητές της.Αφού βέβαια μεγάλωσε κι άλλο και έχει βγεί έξω από τον κήπο,νομίζω ότι έχει βλέψεις να καταλάβει όλη την αυλή.Τι να πω;Σήμερα ανακάλυψα ότι τη μέρα που επισκέφθηκε τις φραουλιές τους άφησε και ένα δώρο.Ένα από τα καρπούζια της.Μάλλον το ξανασκέφτηκε ότι κρεμαστό καρπούζι δε γίνεται και αποφάσισε να το ακουμπήσει κάπου.Τώρα οι καυμένες οι φραουλιές που δε ρωτήθηκαν είναι σε πολύ δύσκολη θέση.Γιατί δε φτάνει που ξεσπιτώθηκαν την Πρωτομαγιά μετά από μια βόλτα μου στο βουνό,και από βουνίσιες αναγκάστηκαν να μείνουν στην πόλη,φορτώθηκαν και τα καλά της ατίθασης καρπουζιάς.Αχ τι να πει κανείς;Βέβαια αυτή γαλαντόμα ήθελε να φανεί.Τι, να πάει επίσκεψη και να μην αφήσει το κατιτίς  της;Αλλά εκεί είναι στριμωγμένα τα πράγματα.Άντε να δω πως θα μεγαλώσει το καρπούζι μέσα στη ζαρντινιέρα.Αυτά και έπεται συνέχεια της ζαβολιάρας καρπουζιάς...

26 σχόλια:

  1. ΑΠΙΘΑΝΟ! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!
    Νέλλη μου είναι ένα θαύμα!!!!!!!!!!!Πρόσεχε το!!!!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Εφη μου ναι άντε να δουμε αν θα συνεχίσει να είναι θαύμα,θα το προσέχω τώρα που το ανακάλυψα,φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ατίθαση η καρπουζιά σου!Ελπίζω, όμως, ότι θα τα καταφέρει και θα μεγαλώσει το καρπούζι!Περιμένω τη συνέχεια..
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε άσε και να δώ τι άλλο θα μου σκαρώσει,έλα μου ντέ κι εγώ αυτό αναρωτιέμαι θα τα καταφέρει με τόση στενότητα χώρου,θα σας πώ σίγουρα τις εξελίξεις,φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Τέλειο! Άντε να δούμε τι άλλο θα κάνει αυτή η καρπουζιά!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός ξέρει Ρένα. Έχει δικό της μπαιράκι αυτή, ήταν να μην τρουπώσει που έλεγε και ο Βουτσάς στη γνωστή ταινία,τώρα που τρούπωσε ,ολα τα περιμένω φιλιά κι απο μένα.

      Διαγραφή
  4. χΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΦΑΓΩΘΕΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕΛΗ....ΓΛΥΚΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ....ΧΑΧΑΧΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ιδέα Γωγούλα,και μου αρέσει πάρα πολύ το γλυκό καρπούζι,θα βρώ μια καλή συνταγή και θα το κάνω μιάς και για να πω την αλήθεια δεν έχω κανει ποτέ, καλό βράδυ και σε σένα φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Είδες, που περνούσα να δω αν μεγάλωσε; Είναι καρπουζιά με IQ υψηλό!
    Δεν τη φοβάμαι, θα τα καταφέρει...

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου λες να κατάλαβε ότι περνάς και δεν ήθελε να σε απογοητεύσει?χαχαχαχαχα.Γέλασα πολύ όταν σήμερα το πρώι βρήκα το καρπουζάκι και σε θυμήθηκα που είχες γράψει ότι πέρασες να το δείς αν μεγάλωσε,βέβαια δεν είναι εκείνο το κρεμαστό που είχε βγάλει αλλά άφησε ένα παραδίπλα χαχαχαχαχα,άντε να δούμε την εξέλιξη του πράγματος.

      Διαγραφή
  6. Πλάκα έχει τελικά η καρπουζιά σου! Μήπως μας πλασάρει καμιά καινούργια μόδα για καρπουζιές στα μπαλκόνια για όσους δεν έχουμε κήπο; Για να δούμε που το πάει!! :)Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λές να είναι αυτό? Να σου πω την αλήθεια κι εγώ είμαι περίεργη να δω που το πάει,έχει δική της βούληση αυτή η καρπουζιά χααχαχαχα .Φιλάκια.

      Διαγραφή
  7. Νέλλη μου,έκανε κατάληψη στίς φραουλιές η καρπουζιά σου βλέπω!!Καλοφάγωτό!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε να δούμε τι θα γίνει μ αυτο το καρπούζι τελικά,φιλάκια dimi μου.

      Διαγραφή
  8. όπως και στην ζωή έτσι και στα φυτά τα ασθενέστερα αφήνουν τις θέσεις τους για τα πιο ογκώδεις και δυνατά !!
    καλό αποτέλεσμα σου εύχομαι με καλή γεύση του καρπουζιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραια το έχετε τοποθετήσει έτσι,σίγουρα σε όλες τις κοινωνίες έχουμε το ίδιο φαίνομενο ο δυνατος να επικρατεί του αθενέστερου,η ο θρασυς στον πιο αδύναμο,όσο για το αποτέλεσμα λες να έχει το καρπούζι γεύση φράουλας?

      Διαγραφή
  9. Τέλεια η καρπουζιά σου Νέλη μου θα περιμένω να δω το τελικό αποτέλεσμα(όταν το κόψεις),άντε βρέ καλοφάγωτο φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ροδάνθη,ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσει να μεγαλώσει εκεί μέσα που είναι και θα βρούμε τι να το κάνουμε,σ ευχαριστώ πολύ, φιλιά.

      Διαγραφή
  10. λες τελικα να βγει κανενα υβριδιο καρπουζι/φραουλα??
    καλη σου μερα
    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λές?μακάρι για να δούμε και κανένα καινούριο είδος φρούτου Καλημέρα και σε σένα Ειρήνη μου.

      Διαγραφή
  11. Είμαι πραγματικά πολύ περίργη όταν θα το κόψετε το καρπουζάκι να δούμε πως θα είναι μέσα, Neli.
    Εχει τακιμιάσει όμορφα με τις φραουλιές πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ να δείς Πηνελόπη μου,κάτσε να μεγαλώσει όμως πρώτα, εχει αρχίσει και στενεύει επικίνδυνα η κατάσταση ,και πως να αντέξει και το βάρος η έρμη η ζαρντινιέρα απο την άλλη μεριά?Οσο για το τακίμιασμα? Μια χαρά φαίνονται να τα έχουν βρεί όντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Nα χαίρεσαι το μωροκαρπουζάκι σου!Μου αρέσουν αυτές οι ξαφνικές εκπλήξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δείς πόσο χάρηκα μ αυτή την έκπληξη,καθόμουν το κοιτούσα και γελούσα,πραγματικά και έκπληξη και ξαφνική.

      Διαγραφή
  14. Μια χαρά τα πάει το καρπούζι σου!Γέλασα πολύ με την ιστορία του.Αυτό θα τη βγάλει καθαρή, τώρα για καημένες τις φραουλίτσες, δε ξέρω..Περιμένουμε τη συνέχεια...είτε στη ζαρτινιέρα σου, είτε στη κατσαρόλα σου.Φιλιά..α..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωργία μου κι εγώ τις φράουλες τις καημένες λυπάμαι, και ξεσπιτώθηκαν απο το βουνό τους και τώρα εδώ τους έκανε κατάληψη το καρπούζι,άτιμη κοινωνία αχαχααχα.Φιλιά και απο μένα.Μακάρι να υπάρξει συνέχεια ,ίδωμεν!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........