Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012

Ψάρι στο γκρίλ

                                                                                  Ψάρια(τσιπούρες,χιόνες, γοφάρια,λαβράκια και γενικά ψάρι που γίνεται ψητό),1 πιπεριά πράσινη,1 κρεμμύδι,2 λεμόνια,μαϊντανό,πιπέρι μαύρο και κόκκινο,1 ποτηράκι λάδι,αλάτι ,1 καρότο.
Πλένετε ,καθαρίζετε και ρίχνετε το κόκκινο πιπέρι πάνω και μέσα στα ψάρια.Τα αφήνετε στο ψυγείο καμιά ώρα(παίρνουν ωραία γεύση από το πιπέρι),
 'Οταν είναι να τα ψήσετε κόβετε μακρόστενα κομμάτια τη πιπεριά και το καρότο και τα βάζετε στην κοιλιά του κάθε ψαριού μαζί με ένα κλαράκι μαϊντανό.Το αλάτι το βάζετε στα βράγχια του κάθε ψαριού και τα κλείνετε με μια φέτα λεμόνι.Ρίχνετε από πάνω και λίγο λάδι.Μέσα στο ταψί που θα τα ψήσετε βάζετε και ένα κλαράκι δενδρολίβανου,αν δεν έχετε βάζετε ξερό.






 Τώρα θα σας δείξω και ένα λαδολέμονο λίγο πιο αρωματικό από το συνηθισμένο. Κόβετε ένα κρεμμύδι (πιο καλά θα ήταν να έχετε φρέσκο κρεμμυδάκι)σε κυβάκια,λίγη πράσινη πιπεριά και λίγο μαϊντανό ψιλοκομμένο.Στίβετε τα λεμόνια και όλα μαζί τα βάζετε στο σέικερ,ρίχνετε και το λάδι.Τα χτυπάτε όλα μαζί. Μπορείτε ακόμη να το φτιάξετε και λίγο διαφορετικό,να βάλετε σκόρδο μια σκελίδα πιπέρι κοκκινο και ρίγανη,εξαρτάται ποιές γεύσεις σας πάνε καλύτερα.




 Για σαλάτα ετοίμασα πιπεριές με λαδόξιδο.Κόβετε στη μέση τις πιπεριές κατά μήκος και τις βάζετε σε μια κατσαρόλα με νερό αλατισμένο.Τις βράζετε περίπου 10 λεπτά.Τις κατεβάζετε και αφού  πετάξετε το νερό τις κόβετε κομμάτια.Βάζετε λάδι ,ξύδι και μια σκελίδα σκόρδο κομμένη σε φετάκια.Είναι πολύ εύκολη σαλάτα και πάει πολύ ωραία με τα ψάρια.      ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!    







28 σχόλια:

  1. Νελάκι
    μου άνοιξες την όρεξη κι ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα μαγειρέψω...λες να κάνω: φάτε μάτια ψάρια;;;
    χαχαχα Πολύ πλούσιο όμως το σημερινό τραπέζι σου, με έξυπνες προτάσεις!
    Φιλάκια πολλάάάάάά΄και μια αγκαλιά ΝΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Χαρούλα,αυτό το μάτια ψάρια ποτέ δεν το κατάφερα βρε παιδάκι μου ,αντε μαγειρεψέ το να δω πως το κάνεις μπας και το πετύχω,χαχαχαχαχα,φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες οι προτάσεις σου!!!Νοστιμότατα και το ψάρι και η σαλάτα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Σπυριδούλα μου,ναι ήταν όντως χθες που τα φάγαμε...φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Οποία ταύτισης!
    Ψαροφάγαμε και εμείς εχτές...

    Ομορφομαγειρεμένο και νοστιμότατο το πιάτο σου Νέλη μου.
    Το αλάτι και το λεμόνι στα βράγχια θα νοστιμίζει όλο το ψάρι.
    Ωραία ιδέα!

    Η σάλτσα λαδολέμονο, ενισχυμένη και αρωματική, είναι σίγουρα νοστιμότερη από το απλό λαδολέμονο και την οποία θα εφαρμόσω στον επόμενο...τόνο.

    Καλημέρα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες κυρία μου τα σοφά πνευματα συναντώναι χαχαχχχα.Το μυστικό με το αλάτι στα βράγχια είναι απο φίλο σεφ και όντως δίνει άλλη νοστιμιά στο ψάρι.Η σάλτσα λαδολέμονο είναι δικής μου εμπνευσης καθότι το κρεμμυδι μου αρέσει λιγο παραπάνω.Αν την εφορμόσεις να μου πείς αν σου άρεσε,ξέρεις πολυ καλά πόσο εκτιμώ τις μαγειρικές σου γνώσεις...Φιλάκια..

      Διαγραφή
  4. Καλημερα....Νελη μου με τις νοστιμες και διαφορετικές προτασεις σου για ψαροφαγία ..θα εφαρμοστεί οσονούπω...χι..χι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Ρούλα μου,ναι άντε εφαρμοσέ τες και πές μου ε?Θα χαρώ πολύ αν μου πείς ότι σου άρεσαν.Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Τέλειο!Τόσο απλότο γέμισμα και δεν το είχα σκεφτεί!Με γεια το καινούριο σου σπιτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ,ναι είναι απλές και νόστιμες οι γεύσεις,μαζί με το ψάρι ψήνονται και τα λαχανικά και γίνονται πολυ ωραία....Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλό το ψαράκι σου Νέλη μου και με τόσα αρωματικά που έχει σίγουρα θα ήταν νοστιμότατο.Α ξέχασα να σου πω μ΄ αρέσει πολύ η πασχαλίτσα σου,φιλιάαα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ Ροδάνθη μου καλό ηταν ναί,το τιμήσαμε δεόντως η πασχαλίτσα ναί,έχει πλάκα,φιλιά κι απο μένα.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρυσούλα μου υπέροχο και οι φωτογραφίες σου πεντακάθαρες, φωτεινές και ολοζώντανες! Συγχαρητήρια! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Έρη μου για τα καλά σου λόγια χαίρομαι πολύ όταν εσείς που έχετε τοσο αξιόλογα μπλογκς μαγειρικής λέτε ωραία λόγια,με τιμάτε ,φιλάκια κι απο μένα πατρίδα....

      Διαγραφή
  9. Νέλλη μου,μέ τά ψάρια δέν τά πάω καλά!Θά προτιμήσω τήν όμορφη σαλάτα πού ετόιμασες!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν πειράζει dimi πολύς κόσμος δυσκολεύται με τα ψάρια,φάε σαλατούλα ,ωραία εσυ,ε εξάλλου περί ορέξεως ουδείς λόγος ,πολλά φιλάκια και σε σένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο το γεμιστό ψαράκι!!
    φιλιά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,φιλιά κι απο μένα.

      Διαγραφή
  12. it's must delicious..in my country we eat this with rice..hugs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Goodmorning Dinah, thank you for your visit in my blog.Its agood idea to eat fish with rice...Kisses.

      Διαγραφή
  13. Neli μου, είδα τη δημοσίευση χθες, αλλά δεν άφησα σχόλιο.Όμως χθες το απόγευμα, έφτιαξα τη συνταγή σου, αλλά με φιλέτα μπακαλιάρου, γιατί τους έχω και καλομαθημένους, μη ξεκοκκαλίσουν το ψάρι.Εξαιρετικό, καταχωρήθηκε στο βιβλίο συνταγών μου (όλες δοκιμασμένες, ενώ τα πιάτα έμειναν άδεια.Πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα Γιωργία μου ,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και είμαι πολύ χαρούμενη που σας άρεσε,με φιλέτα δεν το έχω κάνει αλλά φαντάζομαι πως θα είναι το ίδιο ωραίο.Την επόμενη φορά θα το φτιάξω κι εγώ έτσι να δοκιμάσω κι αυτή την εκδοχή,φιλιά.Οσο για το ότι τους καλομαθαίνεις καλά κάνεις αξίζουν το καλύτερο οι αγαπημένοι μας.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα!!!!
    Πολύ ωραία πρόταση!!!!!!!Γιαμ-γιαμ!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Έφη,χαίρομαι που τη βρίσκεις ωραία την πρόταση μου και νόστιμη,να μου προσέχεις τη νύφη ,φιλάκιααααα.

      Διαγραφή
  15. Είναι και η ώρα τέτοια! 2 παρά! Λείπουν όλοι και δεν έχω μαγειρέψει και τίποτα.....μμμ ..τρέχουν τα σάλια μου! Φαίνεται πεντανόστιμο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα ,τελικά τι έγινε?Βρήκες τι να μαγειρέψεις? Έκανες αυτό?Τί έγινε? Φιλάκια Παρασκευή μου.

      Διαγραφή
  16. πολύ ωραία συνταγή αγαπημένο το ψαράκι στο γκριλ.... θα την κάνω σκονάκι και δώρο στην φίλη μου να την απολαύσουμε (όλο ντελιβερι τρώω έλεος)ευχαριστούμε νελακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να σας αρέσει και να την απολαύσετε,πρέπει να τρώει σημερα πιο υγιεινά ο κόσμος ,κι εγω σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........