Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012

Για τα φυτά σας....

Σήμερα θα ήθελα να σας πω μερικά κολπάκια για τα φυτά σας.
Τα έμαθα κι εγώ ασχολούμενη τόσα χρόνια με τα φυτά και ακούγοντας και ρωτώντας.
Εξάλλου ρωτώντας πας στην πόλη.Έτσι δε λένε;

1) Θέλετε να δείτε τα φυτά του εσωτερικού χώρου σας να έχουν φύλλωμα γυαλιστερό; Γεμίστε ένα ψεκαστήρι με μπύρα και ραντίστε τα,θα εκπλαγείτε ευχάριστα.

2)Θέλετε να τα δείτε να μεγαλώνουν γρήγορα;Βάλτε στη γλάστρα και κοντά στη ρίζα ένα χάπι αντισυλληπτικό μία φορά το μήνα.Θα δείτε μεγάλη διαφορά στην ανάπτυξη τους.Πρώτη φορά μου το είπε μια φίλη,όταν άκουσα γέλασα αλλά μετά χαμογελούσα όσο έβλεπα τα φυτά μου να μεγαλώνουν.

3)Το κατακάθι του Ελληνικού καφέ σας μην το πετάτε στο νεροχύτη,ρίξτε το στις γλάστρες σας.Κάνει πολύ καλό στα λουλούδια.

4)Θέλετε να δείτε τη γαρδένια σας ολάνθιστη;Όταν καθαρίζετε ψάρια(σαρδέλες) μην πετάτε τα εντόσθια και τα κεφάλια.Θάψτε μερικά από αυτά στο χώμα της γλάστρας.Επίσης κάποιο σκουριασμένο μεταλλικό αντικείμενο η συρματάκι ψιλό κουζίνας.

5)Για να ξέρετε πότε τα φυτά σας θέλουν πότισμα σκάβετε λίγο το χώμα της γλάστρας με το δάχτυλό σας.Αν είναι υγρό αντέχει ακόμη το φυτό σας,σκεφθείτε ότι ούτε κι εσείς πίνετε νερό αν δε διψάτε.Μόνο αν είναι στεγνό λοιπόν το χώμα της γλάστρας την ποτίζετε.

6)Αν έχετε φυτό πόθο στο σπίτι σας βάλτε τη γλάστρα απέναντι από ένα καθρέφτη,είναι μάλλον φιλάρεσκο και του αρέσει να καθρεφτίζεται.Επίσης λένε ότι τα φυτά μεγαλώνουν σε σπίτια που οι άνθρωποι που μένουν μέσα μιλάνε πολύ,τους αρέσει να ακούνε ήχους.Εγώ το πιστεύω.Κάθε ον που έχει ζωή  έχει και αντίληψη.

7)Αν δείτε τις αγαπημένες σας τριανταφυλλιές γεμάτες μελίγκρα θα σας δώσει τη λύση ένα τασάκι γόπες,ναι καλά διαβάσατε.Τις βάζετε σε ένα δοχείο και το γεμίζετε νερό.Το αφήνετε μια μέρα και αφού βγάλετε τις γόπες με αυτό το υγρό ραντίζετε τις τριανταφυλλιές. Οι μελίγκρες εξαφανίζονται.Το ίδιο καλό αποτέλεσμα έχετε αν κάνετε ένα μείγμα με νερό οινόπνευμα και λίγο υγρό για πιάτα.

8)Ανάμεσα στις μελιτζανιές σας φυτέψτε βασιλικούς.Οι μελιτζάνες σας θα είναι πιο γλυκιές και τα φυτά δε θα προσβληθούν από ζωύφια.

9)Κοντά στις καρπουζιές μη σπείρετε ποτέ κολοκυθιές γιατί τα καρπούζια θα έχουν μέσα νεύρα και η σάρκα τους γίνεται σκληρή άγλυκη και άνοστη. Κοντά στις πιπεριές που δεν καίνε αν φυτέψετε πιπεριές που βγάζουν καυτερές πιπεριές γονιμοποιώντας τες οι μέλισσες όλες οι πιπεριές θα βγουν καυτερές.

10)Αν δείτε τις τριανταφυλλιές σας να ασπρίζουν τα φύλλα τους και να είναι σα να έχουν στάχτη επάνω ραντίστε τις με γάλα,η κάντε ένα μείγμα που έχει απορρυπαντικό με βάση το σαπούνι ,νερό και ξύδι,είναι το ίδιο καλό.

11)Αν θέλετε να αφήσουν ήσυχα τα φυτά σας τα σαλιγκάρια,ειδικά τα μαρούλια γεμίστε μικρά κυπελάκια με μπύρα,θα την προτιμήσουν και πηγαίνοντας να πιούν δεν ξαναβγαίνουν έξω οπότε δε θα φάνε και τα τρυφερά φύλλα από τα φυτά σας.

Αυτά είχα για σήμερα να σας πω....Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμα,όπως φάνηκαν και σε μένα,και είπα και άλλη φορά ότι εξειδικευμένες γνώσεις δεν έχω ,απλά αγαπώ πολύ τα φυτά και ασχολούμαι μαζί τους....

34 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Νέλη! Πολύ ωραίες, εύκολες και έξυπνες συμβουλές. Κάποια από αυτά έχω δεί την μαμά μου να τα εφαρμόζει. Καλή συνέχεια! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Δήμητρα ,ναί όλοι εμείς που έχουμε φυτά περίπου τα ίδια κάνουμε πάνω κάτω..Να είσαι καλά και να περνάς καλά,φιλιά κι απο μένα..

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα Εφη και φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραίες συμβουλές! μήπως έχετε καμία και για τις κάμπιες που μου έχουν καταφάει τα αρωματικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χριστίνα,όχι δυστυχώς δεν ξέρω.Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω,καλή εβδομάδα,ίσως βοηθούσε όμως να τα ραντίσεις με ξυδόνερο...

      Διαγραφή
    2. Δε ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω για τις κάμπιες, εγω πάντως έβαλα στάχτη απο το τζάκι και δε ξαναπλησίασε σε κορμό σαλιγκαράκι (απ αυτά τα μικρούτσικα που απομυζούν κατά χιλιάδες τα υγρά τους στους κορμούς). Ο,τι έρπει η στάχτη τ απωθεί. Δοκιμάσέ το Χριστίνα δεν έχεις να χάσεις τίποτα, λίγη στάχτη γύρω απο τη ρίζα

      Διαγραφή
    3. Αυτό μπορεί και να υσχύει γιατί ξεχασα να γράψω ότι εμείς τη στάχτη απο το τζάκι τη ρίχνουμε στον κήπο γιατί κάνει το χώμα πιο αφράτο και διωχνει τα ζωύφια απο τις ρίζες ,γιατί λοιπόν να μην τα διώχνει και απο τα φύλλα? Νάσαι καλά Χαρά.

      Διαγραφή
  4. Άκου αντισυλληπτικό! Πρώτη φορά το άκουσα αυτό! Στην γαρδένια το ήξερα αυτό με το σύρμα αλλά όχι για τα ψάρια.Αν ψεκάσουμε με μπύρα τα φύλλα δεν θα μυρίζει μετά το σπίτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευή,ναι και εγώ έτσι εξεπλάγην και γέλασα με το αντισυλληπτικό,δοκιμασέτο,Το σπίτι θα μυρίζει αλλά αν αφήσεις ανοιχτά για λίγο φεύγει η μυρωδια και όλα καλά.

      Διαγραφή
  5. Νομίζω ότι η αγάπη που τους προσφέρεις αντικαθιστά όλα τα tips!

    Καλό σου απόγευμα Νέλη μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λές ε?Μπορεί να έχεις και δίκιο,εγω πιστεύω οτι καταλαβαίνουν τα φυτά ,καλή εβδομάδα Ζαμπία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πρωτότυπες ιδέες..Ομολογώ οτι πολλές απο αυτές,πρώτη φορά τις μαθαίνω!!
    Αυτό που ξέρω εγω είναι οτι πρέπει να μιλάς στα φυτά όταν τα φροντίζεις..να νιώθουν την αγάπη σου!!
    καλό βράδυ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί με βρίσκεις σύμφωνη,καταλαβάινουν και ακούνε νομίζω ,και νιώθουν επίσης,χαίρομαι άν σού είπα κάτι που δεν είχες ακούσει,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Ενδιαφέρουσες οι συμβουλές σου!Αγαπώ πολύ τα φυτά και σίγουρα θα εφαρμόσω κάποιες απ'αυτές.
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ, χαίρομαι που τις βρήκες ενδιαφέρουσες,κι εγώ επίσης αγαπώ πολυ τα φυτά έχουμε λοιπόν κάτι κοινό,σ ευχαριστώ που πέρασες κι απο εδώ ,καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  9. Πολύ κατατοπιστικές οι συμβουλές σου Νέλλη μου!Τά γεμιστά μέ τήν συνταγή σου στόν ξυλόφουρνο,δέν έμεινε ούτε δείγμα!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι πολύ χαρούμενη που σας άρεσαν,στον ξυλόφουρνο θα έγιναν ακόμη πιο ωραία ,όταν μαγείρευε η πεθερά μου στο χωριό γινόταν τέλειο το φαγητό,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ,φιλιά και καλη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε Νελάκι
    αργησες να μου πεις για τα αντισυλληπτικά και τώρα δεν μου βρίσκονται εύκαιρα (πολύ γέλασα!αντισύλληψη και τα φυτά!)
    Οσο για τις μελίγκρες την ίδια απέχθεια έχουμε στην τσιγαρίλα,μου δωσες ιδέα...θα βάλω τον άντρα μου δίπλα τους!Οσο για τα σαλιγκαράκια...ντίρλα...ε,ρε χαρές τα μαρούλια!!!
    Πολύ έξυπνα όλα.
    Φιλάκια πολλά και θάθελα μία απάντηση σ ερώτησή μου αν γίνεται στο δικό σου σχόλιο(σε μένα καλέ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χαρα μου καλή εβδομάδα,ναι ναι ειδες τα φυτά εχουν κι αυτα το θέμα τους με την αντισύλληψη χαχαχαχαχ,όσο για τη μπύρα γεμισαν τα κυπελάκια σου λεω χαχαχαχα,αυτο το θέμα με την τσιγαρίλα,πωπω τόχω κι εγώ, δεν μπορώ ούτε να το μυρίσω,απάντηση ε? έρχομαι καλε ,τώρα.....

      Διαγραφή
  12. Καλη σου μερα Νελη,πολυ χρησιμες πληροφοριες, να εισαι καλα που τις μοιραστηκες,καλη εβδομαδα να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γωγούλα ,χαίρομαι αν σας φάνηκαν χρήσιμες οι συμβουλές μου,καλή εβδομάδα να έχουμε ολοι μας,φιλιά....

      Διαγραφή
  13. Αυτό με το αντισυληπτικό......τι να πω?Θα έχει πλάκα!Η συμβουλή όμως για τον πόθο, πραγματικά ισχύει!Η γιαγιά μου είχα ένα τεράστιο πόθο στο χολ και όλος ο πόθος είχε αναπτυχθεί απένατντι από τον τεραστιο καθρέπτη ενός μπουφέ!Τι μου θύμισες τώρα?Αχ ρε γιαγιά...!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το αντισυλληπτικό μου είχε φανεί και μένα αστείο ,άρχισα που λες για πλάκα να βάζω σε ένα φυτό που είχα,σε 6 μήνες έγινε αγνώριστο ,μια μέρα μια ξαδέρφη μου είπε,θα σας βρώ καμμιά μέρα τυλιγμένους μ αυτό το φυτό χαχαχα,πολύ μεγάλη διαφορά στην ανάπτυξη,χαίρομαι που σου έφερα στο νού ωραίες αναμνήσεις ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  14. Κι εμένα μου έκανε εντύπωση αυτό με το αντισυλληπτικό...απίστευτο!!
    Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες!!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά κάνει ενύπωση σε όλους μας ε?Χαίρομαι που τις βρήκες χρήσιμες τις πληροφορίες μου,καλη εβδομάδα Μαρία μου.

      Διαγραφή
    2. μ'αρέσουν οι πληροφορίες αλλά στην πράξη έχω πρόβλημα!!! καταστρέφω οτιδήποτε πράσινο...

      Διαγραφή
    3. Να βάλεις φυτά που αντέχουν σε ταλαιπωρίες ,έχει πολλά,αλλά και πάλι σε καταλαβάίνω δεν το έχουν όλοι με τα φυτά.Εσύ να είσαι καλά,σ ευχαριστώ που πέρασες ,θα τα λέμε ελπίζω.

      Διαγραφή
  15. ¨Οντως κάποια από τα κολπακια σου, ακούγονται κάπως...αλλά ειδικά, αυτό με το αντισυλληπτικό, το έκανα κι εγώ και είδα τις γαρδένιες μου να γίνονται πελώριες!Κάποια δεν έχει τύχει να τα ξανακούσω, αλλά θα τα δοκιμάσω και σύντομα.Να είσαι καλά και σ΄ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα βρήκες χρήσιμα Γιωργία,είδες διαφορά που έχουν τα φυτά με το αντισυλληπτικό?Δοκίμασε και ότι δεν έχεις δοκιμάσει,ίσως σου φανούν χρήσιμα,καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  16. Έχουμε πολλά φυτά οπότε οι συμβουλές σου θα πιάσουν τόπο αμεεε! Να σαι καλά!! Καλό βράδυ εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εύχομαι ,καλά να περνάς κι εσύ,καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  17. πολύ ωραίες συμβουλές κάποιες δεν τις ήξερα ...ούτε αυτό με τα αντισυλληπτικά απίστευτο !για να πω στην φίλη μου να κάνει κρατει με τα χάπια να δούμε καμιά ανάπτυξη στα φυτά μας !! είσαι πρωτοποριακή νελι ευχαριστούμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω ευχαριστώ που σας φάνηκα χρήσιμη με αυτά που σας είπα.Και μακάρι να σας φαίνονται ενδιαφέροντα όσα διαβάζετε ώστε να σας έχουμε εδώ παρέα να μας τα σχολιάζετε,καλή συνέχεια εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........