Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012

Γεμιστά με ρύζι και λαχανικά

 12 πιπεριές,3 καρότα,1 κουτάκι μικρό μανιτάρια κονσέρβα,1 κρεμμύδι,2 σκελίδες σκόρδο,2 κολοκυθάκια,1 μελιτζάνα,μαϊντανό,αλάτι πιπέρι,1 φλιτζάνι τσαγιού ρύζι,1,5 ποτηράκι κρασιού ελαιόλαδο,1 ποτήρι κρασιού νερό,2 ντομάτες ,4 πατάτες.
                                                                                                                                                      Πλένετε  τις πιπεριές και αδειάζετε τους σπόρους.Κόβετε στο τηγάνι το κρεμμύδι,ρίχνετε τα μανιτάρια,το ένα καρώτο τριμμένο,το ένα κολοκυθάκι κομμένο σε κύβους,τη μελιτζάνα κι αυτή το ίδιο,το μαϊντανό ,το σκόρδο,το αλάτι ,το πιπέρι και το μισό λάδι και τα αφήνετε να μαραθούν λίγο.Ρίχνετε το ρύζι,το ανακατεύετε να ενωθεί κι αυτό στο τηγάνι με τα άλλα υλικά και τελευταία ρίχνετε τη ντομάτα κομμένη σε κυβάκια κι αυτή.
                                                                            Το κατεβάζετε από το μάτι και γεμίζετε με αυτό το μείγμα τις πιπεριές.Καθαρίζετε και κόβετε τα λαχανικά που μείναν(τις πατάτες ,τα καρότα,το κολοκυθάκι) στη μέση και τα βάζετε μαζί με τις πιπεριές που γεμίσατε στο ταψί.Τα βάζετε στο φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου με σκεπασμένο το ταψί με αλουμινόχαρτο,αφού ρίξετε και το νερό.
Το ψήνετε έτσι για μια ώρα.Ξεσκεπάζετε το ταψί και αφήνετε να ροδοκοκκινίσουν τα λαχανικά,για κανένα μισάωρο ακόμη,η μέχρι εσείς να δείτε να γίνονται όπως σας αρέσουν. Ταιριάζουν πολύ με φέτα.                           
                                                                        ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!

16 σχόλια:

  1. τελειο! καλοκαιρι χωρις γεμιστα οπως και να τα φιαξουμε δεν γινεται!
    καλο σου βραδυ

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Είρήνη ,το φαγητό του Καλοκαιριού είναι.Εμένα μου αρέσουν και με κιμά αλλά κι αυτή η εκδοχή είναι πολύ νόστιμη.Καλό βράδυ και σε σένα.

      Διαγραφή
  2. Γεμιστά νά είναι καί ότι νάναι!Θά φτιάξω αύριο Νέλλη μου στόν ξυλόφουρνο μας!Μού αρέση η συνταγή σου!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστα dimi μου ,αν φτιάξεις αυτήν περιμένω να μου πείς εντυπώσεις. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα.

      Διαγραφή
  3. απαπαπαπα αυτη η πρώτη φωτογραφία με αποτελείωσε! Φυσικά λατρεύω τα γεμιστά. Καλό Σαββατοκύριακο Χρυσούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως ωραίο φαγητό,και μένα μου αρεσουν,καλα να περνάς και καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  4. Καλοκαίρι και γεμιστά! Τα λατρεύουμε!
    Με την εκδοχή μόνο πιπεριές γίνονται ευκολότερα και γρηγορότερα!

    Τα δικά σου Νέλη μου έγιναν τέλεια και νομίζω θα μπουν στη "Λίστα Παραγγελιών" και αυτά! Μη μείνει κάτι απ΄έξω και σε στεναχωρήσω!:)

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα,ωραία και έπεται συνέχεια να ξέρω τι να ετοιμάσω για να μην αγχώνομαι ,θα παράσουμε ζάχαρη μου φαίνεται ,φιλάκιααααααααααα.

      Διαγραφή
  5. γεμιστά και τα μυαλά στα κάγκελα !! πολύ ωραία συνταγή θα την παραγγείλω στην μαμά μου αύριο !!ευχαριστούμε νελι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ λες να βρεί το μπελά της η μαμά σου?άντε κι όταν τη φτιάξει ξαναπέρνα και πές μας αν σου άρεσε,καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα!! Αν τα φτιάξω μόνο με πιπεριές θα μου τα φέρουν στο κεφάλι.Αν βάλω ντομάτες και λίγες πιπεριές θα πετύχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Παρασκευή ,να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω ,μονο έτσι τα έχω φτιάξει ,δεν τα φτιάχνεις εσύ να δούμε αν πετύχει? λογικά ομως ωραία θα είναι.Ταιριάζουν οι γεύσεις,φιλάκια.

      Διαγραφή
    2. Θα φροντίσω στο τέλος αυτης της εβδομάδας να φτιάξω το κατσικάκι και τα γεμιστά. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    3. Νάσαι καλά Παρασκευή μου ,και πές μου μετά άν άρεσαν κιόλας ε?

      Διαγραφή
  7. Γεμιστά φτιάχνω κι εγώ σήμερα..αλλά και με ντομάτες...αν το έβλεπα λίγο νωρίτερα θα δοκίμαζα αυτά..άλλη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Μαρία μου ,ο χρόνος έχει πολλές μέρες, ελπίζω μια μέρα να σε απαλλάξω απο το ερώτημα ,τι θα φαμε σήμερα; και να φτιάξεις ,καλη επιτυχία στα δικά σου γεμιστά,φιλιά.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........