Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

Τα κατα τύχην και ατίθασα



Σήμερα θα ήθελα να σας δείξω τα κατά τύχην φυτά της αυλής μου.Θα αναρωτηθείτε τι είναι αυτό;Έτσι τα λέω εγώ,γιατί αποφάσισαν να εγκατασταθούν αυτοβούλως στην αυλή μου και συν τις άλλοις είναι και ατίθασα,χαχαχαχαχα. Ας τα πάρουμε όμως καλύτερα με τη σειρά με πρώτη και καλύτερη μια καρπουζιά.Ξεπρόβαλε μια μέρα στο παρτέρι και μου θύμισε ότι πριν κάποιες μέρες είχαμε φάει καρπούζι και πετάξαμε μερικά σποράκια στον κήπο.                  




Λοιπόν μεγάλωσε μέχρι να πείς κύμινο.Και είναι και πολύ κοινωνική, στην αρχή αγκάλιασε μια τριανταφυλλιά μικρούλα.


Μετά σκαρφάλωσε να δει τι κάνουν οι φράουλες εκεί ψηλά
 Πλησίασε να μυρίσει το άρωμα του δενδρολίβανου.




















Άνθισε .

Έβγαλε το πρώτο καρπουζάκι ,αλλά εκεί ψηλά που είναι απορώ πως θα μεγαλώσει .Καρπούζι κρεμαστό πρώτη φορά βλέπω.










Βγήκε έξω,χάζεψε το δρόμο και γενικά είναι πολύ δραστήρια.
 Για αυτό τον όμορφο Ηλίανθο την ευθύνη φέρει η καρδερίνα που έχουμε στο κλουβί.Ένα μικρό σποράκι έπεσε και νάτος μας ήρθε καμαρωτός καμαρωτός.
 Αυτός είναι σοβαρός,ανοίγει τα πέταλα του στον Ήλιο και στέκεται εκεί ακίνητος λες και συναγωνίζεται τον πραγματικό Ήλιο.
 Για αυτήν  εδώ τη γλιστρίδα ευθύνη έχει μάλλον ο αέρας.Η γλάστρα φιλοξενούσε μια γαρδένια που αποφάσισε να μας εγκαταλείψει και τη θέση της πήρε η γλιστρίδα.Μμμμ!!!! Θα μου φανεί χρήσιμη σε μια ωραία δροσερή σαλάτα με γιαούρτι που κάνω.









  Η μανταρινιά αυτή εγκαταστάθηκε με τον ίδιο τρόπο και ξαφνικά σαν τους προηγούμενους "φίλους μου".Είναι 3 χρονών ,μην τη βλέπετε έτσι τόσο μικρή,μάλλον άγρια θα είναι η νάνος,από κάποια που είχα πιο παλιά.Θα δείξει.Για την ώρα μ αρέσει έτσι πράσινη και γυαλιστερή που είναι.






 Και σειρά έχουν τα ατίθασα,με πρώτες και καλύτερες δυο αγγουριές που αποφάσισα να φυτέψω ανάμεσα στις τριανταφυλλιές μου.Μπορεί να με αντάμειψαν πλουσιοπάροχα ( τα αγγουράκια είναι σοδειά μιας μέρας)αλλά βρήκαν το μπελά τους οι καημενες οι τριανταφυλλιές,γιατί σκαρφάλωσαν πάνω τους και η κληματαριά που ήταν παραδίπλα ,η οποία έπιασε άλλο δρόμο.Προς  το κάγκελο και μετά ανηφόρισε προς το αγιόκλημα.


Μετά έχω τη γλυσίνια,ήταν κάποτε τεράστια αλλά αποφάσισα να την κόψω γιατί είχε παραμεγαλώσει.Τώρα προσπαθεί να ξαναμεγαλώσει και ενοχλεί  και τη διπλανή μπουκαμβίλια και σέρνεται και στα σκαλιά.Την κοβω αλλά αυτή εκεί ,πείσμα και γινάτι.


 Επόμενη η τριανταφυλλιά με τα μικρά ροζ τριανταφυλλάκια. Όσο την κλαδεύω τόσο αυτή απλώνει εδώ κι εκεί,Μέχρι έξω στο δρόμο βγήκε και ενοχλεί αυτούς που περπατάνε στο πεζοδρόμιο.





Α ναι και ένα τελευταίο ξεχασμένο. Δεν ξέρω πως ακριβώς λέγεται,βγάζει πορτοκαλί  ωραία λουλούδια σε σχήμα χωνάκι.Αποφάσισα να το κόψω γιατί μου έπιανε μεγάλο χώρο,αυτό όμως πήρε δικές του αποφάσεις και έχει βγει και έξω από την αυλή να τις πει μάλλον κάπου.Αυτά ήταν  τα κατά τύχειν και ατίθασα φυτά μου,που όμως τα αγαπώ πολύ.Όπως και όλα τα φυτά και άνθη μου άλλωστε

32 σχόλια:

  1. δεν μπορεις να φανταστεις ποσο σε ζηλευω! εγω εχω μια μουσμουλια στο μπαλκονι σε γλαστρα που καμια φορα κανει 6/7 μουσμουλα. το ονειρο μου να εχω κηπο η αυλη εστω και μικρη.
    καλο σου βραδυ

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό βράδυ Ειρήνη,ειμαι 25 χρόνια σε μονοκατοικία ,δε θυμάμαι πως είναι πιά να μένεις σε διαμέρισμα,έχει πολλή δουλειά η αυλή αλλά έχεις τα ατίθασα και τα υσηχα που σε ανταμείβουν.

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία και καρποφόρα βρε Χρυσούλα μου τα ατίθασα! Ο ήλιος καταπληκτικός αλλά και όλα τα άλλα! εγώ στο μπαλκόνι μου έχω μια τσούσκα, δυο βασιλικούς και δυο δυόσμους. Βρε μπας και φυτέψω κανα καρπουζάκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε μη φυτεύεις Έρη ,την απόμενη φορά που θα φάτε καρπούζι πέτα τα σποράκια στη γλάστρα θα έχεις και εσύ μια ατίθαση να σου κάνει παρέα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Είχα μεγαλώσει σε μονοκατοικία με μεγάλη αυλή και κήπο! Υπάρχει ακόμα, είναι δικό μου, αλλά πολύ μακρια από μένα. Μεγάλη μου λατρεία τα φυτά και ο άντρας μου με κοροιδεύει λέγοντας πως έχω κουβαλήσει όλο το χώμα της Πάτρας στο μπαλκόνι. Μπορεί να έχει δουλειά πολύ αλλά σε ανταμοίβει η θέα του. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,δίκιο έχεις Παρασκευή,ειδικά τα πρωινά που πίνεις έξω το καφεδάκι σου,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Τα λουλούδια,τα δέντρα και κάθε λογής πρασινάδα είναι η αδυναμία μου,το σπίτι μου είναι σε ένα οικόπεδο 3,5 στρεμμάτων οπότε καταλαβαίνεις τι γίνετε.Αν δείς στο μπλόκ μου κατά καιρούς έχω βάλει φωτογραφίες με τα ατίθασά μου χιχιχιχι!!!!Να είσαι καλά καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ροδάνθη με το μυρωμενο όνομα ,με καταλαβαίνεις απόλυτα τότε αφού έχεις κι εσύ τα ίδια,εσύ όμως θα έχεις πολύ μεγάλη αυλή η δικιά μου δεν είναι και πολύ μεγάλη ,απλά είναι γύρω γύρω απο το σπίτι.θα ψάξω και τα δικά σου ατίθασα ,φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Ο ηλίανθος καλά κάνει και συναγωνίζεται τον ήλιο..είναι πανέμορφος!
    Μου αρέσουν όλα τα ατίθασα φυτά σου, αλλά έχω μεγάλη αδυναμία στα ηλιοτρόπια!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε κάτι κοινό κι εμένα μ αρέσει πολυ αυτό το φυτό,και με τρελαινει η εικόνα με ένα χωράφι ολόκληρο με ηλιοτρόπια,φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Τα ηλιοτρόπια τα αγαπώ και εγω..Να σου πω κάτι;Μου αρέσουν τα ατίθασα φυτά..να μεγαλώνουν όπου και όποτε τους κάνει κέφι..ας είναι ελέυθερα..
    καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,κι εμένα μ αρέσουν πιο πολυ αυτά, έχουν νομίζω προσωπικότητα,ούτως η άλλως τους φυλακίζουμε τις ρίζες σε μιά γλάστρα ,ας έχουν τουλάχιστον τα φύλλα τους ελευθερα,καλο σου βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Kαί εμένα Νέλλη μου,μού αρέσουν πολύ τά ηλιοτρόπια!Πολύ χαριτωμένος ο κήπος σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ DIMI,αν και φέτος δεν είναι σαν άλλες χρονιές ,έχουν χαλάσει πολλά φυτά με τόσες ζέστες,φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Τι μου θύμισες με τα ατίθασα...
    Το βιβλίο του Τσιφόρου: "Τα παλιόπαιδα τα Ατίθασα"!
    Έτσι και τα δικά σου, αγαπησιάρικα και ατίθασα!:)

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ,έτσι και παλιοχαρακτήρες επίσης αχαχαχαα...αλλά έλα που τα αγαπάμε,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Καλό? σου άρεσε? ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
    2. Μεγάλη βελτίωση! Καμιά σχέση με το προηγούμενο...Τα χρωματάκια, από τα αγαπημένα μου!

      Πέρασα για μια καλησπέρα και να δω αν μεγάλωσε το αιωρούμενο καρπούζι!
      Χιχιχιχι!

      Ζ.

      Διαγραφή
    3. Αμέ... οπως λέτε κι εσείς μεγάλωσε μεγάλωσε θα κανω και γλυκό του κουταλιού αχαχαχαχαχα....ευχαριστώ Ζαμπία μου νάσαι καλά και μένα μου άρεσε η αλλαγή...Φιλάκιααααα.

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία αυλή όπως και οι επισκέπτες σου!Από τις λίγες φορές που οι απρόσκλητοι επισκέπτες είναι τόσο ευπρόσδεκτοι!Η αυλή είναι απαραίτητο κομμάτι του σπιτιού!Δύσκολα θα ζούσα σε διαμέρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα,έχεις δίκιο οι πιο ευπρόσδεκτοι επισκέπτες,όπως δίκιο έχεις ότι όλοι εμείς που έχουμε αυλές δεν μπορούμε να τις αποχωριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε ,σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,θα τα λέμε τώρα,καλή μας συνέχεια.

      Διαγραφή
  13. Υπέροχα όλα τα ατίθασα σου!!!Μα και ο τρόπος που τα περιγράφεις μου άρεσε πολύ!!!Το όνειρο μου είναι κάποια στιγμή να μείνω σε μια μονοκατοικία με κήπο!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα για τα καλά σου λόγια,εύχομαι το όνειρο σου να πραγματοποιηθεί,είναι απο τα όνειρα που δεν είναι άπιαστα και στο εύχομαι με όλη μου την καρδιά,φιλάκια κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  14. Η φύση Νέλη μου, βρίσκει πάντα το δρόμο της για να έκφραστεί, άμα θελήσουμε να την περιβάλλουμε με αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη μ αυτό που λές,εξάλλου ότι περιβάλλεται με αγάπη μπορεί να εκφραστεί με πολλούς τρόπους ,καλά να περνάς,φιλιά.

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ,άντε έλα να τα δείς κι απο κοντά,ο ρόκυ θα κάνει μεγάλες χαρές.φιλάκια πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  16. Νέλη
    θα πρέπει νάσαι περήφανη με τέτοιο κήπο! Κάποια είναι απο τα ΠΟΛΥ Αγαπημένα μου!!!
    Καλή σοδειά στα ζαρζαβατικά και στα φρούτα τ ατίθασα.Μάλλον θα τα νομίζεις εξωτικά οταν θα τα δοκιμάσεις μια που η γεύση τους ουδεμίαν σχέση θάχουν με τα της αγοράς.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,αν και φέτος με τις ζέστες είχαμε απώλειες πολλές ,ναι απο γευση δεν έχουν καμμιά γεύση μ αυτά που αγοράζουμε κι απο άρωμα επίσης ,εμ ατίθασα είναι αυτά αχαχαχ,φιλάκια πολλά Χαρά,καλή Κυριακή.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........