Πέμπτη, 2 Αυγούστου 2012

Ηλιοβασιλέματα


Ηλιοβασίλεμα,παράξενη ώρα.Η ώρα που σμίγει  η μέρα με τη νύχτα,η ώρα του μυστηρίου,η ώρα που παλεύει το φως της μέρας με το σκοτάδι,που βάφεται ο ουρανός κόκκινος.Που παίρνει όλες τις μορφές,που λες και έχουν ρίξει φωτιά; Κόκκινο χρώμα;
 Η   μέρα εκείνη την ώρα παραδίνει τα σκήπτρα στη σκοτεινή μυστηριώδη νύχτα,στην αρχόντισσα του σκοταδιού.Σαν δυο γυναίκες που αγωνίζονται  ποια θα νικήσει σε μια μάχη, για να γίνουν βασίλισσες και πάντα φυσικά το στέμμα κερδίζει η νύχτα κι αφήνει τη μέρα να περιμένει στη γωνία νικημένη αλλά γεμάτη προσμονή και μαζεύοντας δυνάμεις μέχρι να έρθει η σειρά της, και λίγο πριν γείρει ο Ηλιος να αναπαυθεί γίνεται θαρρώ λίγο πιο φωτεινός,μαζεύει όλες του τις δυνάμεις για να αποδείξει τη δύναμη  και τη λαμπρότητα του.
Κι ύστερα αφήνει τα χαλινάρια από τα φτερωτά του άλογα και κατεβαίνει από το άρμα του.Αφήνει τη λαμπρή στολή του και γίνεται ταπεινός και ευάλωτος.Άλλος τώρα θα πάρει σειρά.Τα άστρα θα προσπαθήσουν να κλέψουν λίγο από το φως του.Αλλά και πάλι τι να σου κάνουν;.....μόνο άστρα είναι.Η νύχτα επιτέλους νικάει τη μέρα και αρχίζει τα παιχνιδίσματα με τα άστρα και το φεγγάρι Έχει καιρό μπροστά της μέχρι να χτυπήσει η πρώτη αχτίδα .

 Έχω δει αμέτρητα ηλιοβασιλέματα που με έχουν κάνει να νιώσω ποικίλλα συναισθήματα,είναι τόσο μεγαλειώδης η εξέλιξη τους που όσες φορές και να τη δείς να συμβαίνει μπροστά στα μάτια σου δεν τη βαριέσαι.Ποτέ η μια φορά δεν μοιάζει με την άλλη,ούτε ειναι ίδιο το ηλιοβασίλεμα απο τόπο σε τόπο.Σε μερικά μέρη σε καθηλώνει.Σε βουνό η σε θάλασσα έχει τη δική του γοητεία.....

Πόσα λόγια πρέπει να πεί κανείς για να περιγράψει τέτοιο μεγαλείο;Πόσο μπορείς να αποδόσεις με λέξεις τόσες εικόνες; Είναι λίγο είναι άδικο, είναι φτωχό να περιγράψεις ένα τέτοιο θαύμα.............                                                                                                                   Μερικές απο τις φωτογραφίες με τα Ηλιοβασιλέματα ειναι της Σοφίας μας.Και επειδή όλες τις φωτογραφίες που έχω στο μπλόγκ μου τις έχω τραβήξει μόνη μου θεωρώ οτι η κάθε μιά ειναι μία και μοναδική στιγμή και ανάμνηση της ζωής μας,  την  ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου που μου χάρισε στιγμές της ζωής της και πολύτιμες αναμνήσεις της.   Σοφάκι μου σ ευχαριστώ πολύ πολυ και σε φιλώ γλυκά...                                                                   

13 σχόλια:

  1. Όμορφο το ηλιοβασίλεμα... Με γεμίζει μελαγχολία...
    Το φως του λύκου. Τότε που οι θύμησες ζητούν να κυριεύσουν το νού μας. Κι αν με ρωτάς, τις περισσότερες φορές το πετυχαίνουν...

    Καλό μήνα κι απο εδώ λοιπόν!
    Φιλάκι!...
    :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Ευα μου ,λίγη μελαγχολία ,λίγο δέος όλα τα ΄΄εχει το ηλιοβασίλεμα,φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λατρεύω το ηλιοβασίλεμα, είναι πάντα υπέροχο το θέαμα!!!
    ειδικά όταν είσαι στη θάλασσα και βλέπεις τον ήλιο να χάνεται στο βάθος της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στον καθένα μας τελικά φέρνει διαφορετικά συναισθήματα ένα ηλιοβασίλεμα..φιλιά διαλεχτή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Neli oy
    κατ αρχάς συγγνώμη που δεν είχα δει το αίτημά σου για βοήθεια αλλά όπως είδα τα κατάφερες μια χαρά και μονη σου.
    Οσο για τα Ηλιοβασιλέματα (γεμάτα αναμνήσεις)ΥΠΕΡΟΧΑ! σου φέρνουν αναπόφευκτα μια μελαγχολία μια που μια μέρα ακόμα φεύγει,αλλά και μία ελπίδα για το νέο ξημέρωμα που έρχεται. Ολα μια μάχη είναι στη ζωή, αυτή ίσως πιο ειδυλιακή απο όλες τις άλλες!!!
    Φιλάκια πολλάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλο μεσημέρι Χαρά μου ,ναι το έψαξα λίγο και τα κατάφερα,σ ευχαριστώ που μου το επεσήμανες ,οντως είναι μπελάς. Χμ!! Τα Ηλιοβασιλέματα εξαρτάται με τι ψυχολογία τα βλέπεις πού εισαι με ποιον σε τι φάση της ζωης σου βρίσκεσαι,ασε μεγάλο θέμα...φιλακιααααααααα, τα λεμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το "ιστολογιο" σας είναι θαυμάσιο συγχαρητήρια εξαιρετική δουλειά δε χορταίνεις να κοιτάς κι να διαβάζεις αναρτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια,αφού σας άρεσε τόσο πολύ θα χαρώ να σας βλέπω τακτικά και να σχολιάζετε τις αναρτήσεις μου ...Και πάλι σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τόσο όμορφο το θέαμα όμως πάντα μα πάντα με κάνει να νιώθω περίεργα.. μελαγχολικά... να μου ξυπνάει αναμνήσεις...να πλυμμηρίζει το μυαλό με σκέψεις..περίεργα συναισθήματα..Παρόλ αυτα και τι δε θα δινα για ενα σπιτακι στη θαλασσα να ζω αυτή τη γλυκιά μελαγχολία κάθε μερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα τζοάνα μου,ναί πάντα ένα ηλιοβασίλεμα φέρνει πολλά συναισθήματα στο μυαλό και την ψυχή μας,σου εύχομαι κορίτσι μου να αποκτήσεις το σπίτι των ονείρων σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αγαπαμε ηλιοβασιλεμα !! ωραιες φωτο !! συγχαρητηρια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με το ηλιοβασίλεμα ο καθένας έχει τη δική του σχέση,είτε το αγαπάς ,ειτε σε μελαγχολεί ,ειτε σου φέρνει αναμνήσεις,είναι κατι που κανέναν δεν έχει αφήσει αδιάφορο ,εστω για μιά φορά στη ζωή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια στις φωτογραφίες είχα και βοήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........