Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012

Κατσίκι με πατάτες

1 μπούτι  κατσικίσιο,1,5 κιλό μικρές πατάτες,1 μελιτζάνα,αλάτι πιπέρι,ρίγανη,1 ποτηράκι του κρασιού  ελαιόλαδο,2 λεμόνια,1 πορτοκάλι,1κουταλιά μέλι,1 κουταλάκι τσαγιού μουστάρδα.
Πλένετε καλά το κατσίκι και το βάζετε στη γάστρα με το αλάτι πιπέρι και τη ρίγανη.Καθαρίζετε τη μελιτζάνα και την κόβετε κατά μήκος στα τέσσερα και αφού της ρίξετε λίγο αλάτι την αφήνετε να βγάλει την πικρίλα της.Καθαρίζετε τις πατάτες και τις κόβετε κατά μήκος στη μέση.Τις βάζετε στη γάστρα γύρω από το κρέας.Βάζετε και τη μελιτζάνα.Κάνετε  ένα μείγμα με το χυμό από τα λεμόνια,το πορτοκάλι,το μέλι ,τη μουστάρδα και το ελαιόλαδο ,τα χτυπάτε καλά να ενωθούν μεταξύ τους και με αυτό το μείγμα περιχύνετε το φαγητό και το βάζετε στο φούρνο.Στην αρχή στους 200 βαθμούς Κελσίου και μετά το κατεβάζετε στους 180.Το ψήνετε περίπου 2,5 ώρες η και λίγο πιο πάνω ανάλογα πόσο μεγάλο είναι το μπούτι. Το συνοδεύετε με ότι σαλάτα σας αρέσει και με κρασί κόκκινο.                                                                              ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!

20 σχόλια:

  1. Κλασσική ελληνική συνταγή, με μια παραλλαγή που σίγουρα της δίνει μια πιο ιδιαίτερη γεύση!!Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ναί έχω βάλει λίγο το χεράκι μου αχαχαχα το αποτέλεσμα βγήκε καλό.Εξάλλου αυτή η συνταγή είναι εγγύση απο μόνη της,φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Μμμμμμ αυτό φαίνεται πολύ νόστιμο! Αυτή την σάλτσα μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε και σε άλλα ψητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ,ναι την έχω δοκιμάσει σε χοιρινό και του πάει περίφημα,εκτός απο νοστιμιά δίνει και ωραίο χρώμα στο κρέας το ψημένο,φιλάκια.

      Διαγραφή
    2. Παντα ήθελα μια καλή σάλτσα για τα ψητά μου.Θα το δοκιμάσω σε χοιρινό και θα σου πω τις εντυπώσεις μου. Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    3. Ναί θα περιμένω να μου πείς άν σου άρεσε η γεύση.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Νέλλη!!Στείλε κανά μεζέ καί γιά εμάς!!Πολύ όμορφη η συνταγή σου!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα DIMI. Ευχαρίστως,αφού σου άρεσε κανένα πρόβλημα.Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Πολλά φιλάκια κι απο μένα επίσης.

      Διαγραφή
  4. Αρχίζω να καταγράφω σε λίστα τι θα με κεράσεις...:)

    Ανεπανάληπτο ψητό κατσικάκι, που η μελιτζάνα (κάνετε τις 2 για μένα) του δίνει το πρωτότυπο γευστικό τατς!

    Καλημέρα Νέλη.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε ,κάνε λίστα θα έχεις να γευτείς πολλά χαχαχαχα.Το ψητό κατσίκι είναι ούτως η άλλως ωραίο φαγητό.Καλημέρα Ζαμπίααααααα.

      Διαγραφή
  5. Η μελιτζάνα και η μουστάρδα πρέπει να δίνει στο φαγητό ιδιαίτερη γεύση!Μου αρέσει που μας προτείνεις παραδοσιακά φαγητά!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι ,ναί νομίζω ότι η μελιτζάνα σπάει λίγο την κλασσική γεύση της πατάτας και η μουστάρδα το κάνει λίγο πιό πικάντικο,το μέλι επίσης του δίνει ωραίο χρώμα ,όσο για το παραδοσιακό ,τίποτε πιό εγγυημένο σε γεύση θεωρώ εγώ απο τις γεύσεις που μεγαλώσαμε και σινηθίσαμε τόσα χρόνια.Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Τρελαίνομαι για κατσικάκι!!! Υπεροχη η συνταγή σου!!! Να σαι καλά! Καλο μεσημέρι εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μεσημέρι Σοφοκλή.Είναι η αλήθεια ότι όντως είναι νόστιμο φαγητό.Να είσαι κι εσύ επίσης καλά.Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτες τις μερες ειπα να μαγειρεψω κατσικακι τωρα που ειδα την ωραια συνταγη σου θα την κανω και εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την κάνεις,αν και δεν έχεις ανάγκη εσύ απο συνταγές ,μαγειρεύεις πολύ ωραία ,το ξέρω απο πρώτο χέρι.

      Διαγραφή
  9. καλησπέρα Νέλλη μου!!!
    Μόλις επέστρεψα και κάνω μία βόλτα από όλα τα αγαπημένα μου blogs να διαβάσω και να πω μιά καλησπέρα!!!
    πολλά φιλιά καλή μου και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα θάλεια μου και πολύ καλά έκανες ,μακάρι να μπορούσαμε να πιούμε και καφεδάκι ώρα πούναι,καλη συνέχεια και φιλάκια και σε σένα.

      Διαγραφή
  10. κυριακάτικο φαγητό σούπερ!! δεν γίνετε να μην δοκιμάσουμε την δική σου εκδοχή αυτού του δημοφιλούς πιάτου ευχαριστούμε και παλι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσετε και εδω είμαστε να μας πείτε εντυπώσεις,κι εγω ευχαριστώ για τα σχολια σας.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........