Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2012

Βιαστικά συμπεράσματα


Μια μέρα εκεί που καθόμουν και  είχα βάλει και τα παιδιά να φάνε άκουσα ομιλίες στην πίσω αυλή,"Μπα λέω ,ήρθε κάποιος στο διπλανό άδειο σπίτι;"Είχα καινούρια γειτόνισσα,με παιδάκια κι αυτή ,αλλά πω πω φαινόταν αριστοκράτισσα."Χάθηκε ο κόσμος είπα από μέσα μου να έρθει να μείνει μια σαν και εμάς;Άντε να βρεις άκρη με τους πλούσιους"Περνούσαν οι μέρες ,η ζωή συνεχιζόταν κι εγώ κάθε μέρα έλεγα."Να τώρα θα πάω να της πω,γεια σου γειτόνισσα ,έτσι να σπάσει ο πάγος.Φτάνω που λέτε και τι να δω;
 Άλλη μια "γαλαζοαίματη " με κοίταζε παράξενα,γύρισα πίσω συγγενής θα είναι σκέφτηκα ,φαίνεται κι αυτή φίνα.
Τι να πω κι εγώ που ήρθε προχτές η αδερφή μου με τον άντρα της και δε φτάνει που είχαν από εμφάνιση το χάλι τους μάλωσαν κιόλας πριν να φύγουν. Έλα όμως που εγώ ήθελα να πιάσω φιλίες;



 Ρώτησα τον άντρα μου τι να κάνω; Αλλά κι αυτός μόλις είχε έρθει από τη δουλειά και με τόση κούραση κοιμόταν όρθιος,΄"Άσε με ρε γυναίκα τι με ρωτάς;Εγώ θα σου πω;Μόνη σου κανόνισε τις παρέες σου".Άντε πάλι στα ίδια.Το πρωί ξύπνησα και  ήμουν αποφασισμένη να πάω να κάνω επίσκεψη εγώ.Όμως ενώ ετοιμαζόμουν είδα ότι έλειπε ένα από τα παιδιά ,με ζώσανε τα μαύρα φίδια.
 "Ωχ τι γίνεται τώρα;"Άρχισα να φωνάζω αλλά τίποτε,πήγα από εδώ ,έψαξα από εκεί ,πήρα τους δρόμους,τίποτε.Η ώρα περνούσε κι εγώ όλο και ανησυχούσα περισσότερο,και να φοβάμαι τώρα πια,Πέρασε κι άλλη ώρα κι ο φόβος έγινε τρόμος,δεν ήξερα τι να κάνω.Ετοιμάστηκα να κάνω άλλη μια γύρα φωνάζοντας.
Αλλά προς μεγάλη μου χαρά βλέπω τη γειτόνισσα με το παιδί μου να έρχονται,η χαρά μου ήταν απερίγραπτη,"Τον βρήκα μου λέει λίγο μακριά,είχε μπερδευτεί.Φοβόταν να έρθει μην τον μαλώσεις και τον κράτησα για λίγο παρέα με τα παιδιά μου.Καιρό τώρα ήθελα να γνωριστούμε αλλά δίσταζα."Πω πω σκέφτηκα ακριβώς τα ίδια συναισθήματα.Καθίσαμε αρκετή ώρα και τα παιδιά παίζανε όλα μαζί μια χαρά.

 Αποφασίσαμε ότι θα γινόταν αυτό κάθε μέρα.Το βράδυ που έβαλα για ύπνο τα παιδιά σκεφτόμουν  ότι όταν κάποια είναι μανούλα αγαπάει εξίσου όλα τα παιδιά,αποφάσισα ακόμη να μην κρίνω τους άλλους από την εξωτερική εμφάνιση,να μη βγάζω βιαστικά συμπεράσματα  και όταν θέλω να πλησιάσω κάποιον να κάνω εγώ το πρώτο βήμα.Αχ , ας κοιμηθώ τώρα ,αύριο με περιμένει  πάλι μια κουραστική μέρα με τρία παιδιά αλλά θα πιω και καφέ με την καινούρια μου φιλενάδα,τι ωραια!!!!!!!!!                              (Αφού ειδα ότι σας μπέρδεψα όλους σας λέω ότι η ιστορία είναι φανταστική ,είναι και καλά γατοιστορία ,μάλλον δεν την απέδωσα καλά ήθελα να δείξω ότι μπορεί να μας τύχει αυτό στη ζωή  ζητώ συγγνώμη απο όλους σας,φιλιά)

26 σχόλια:

  1. Καλούς καφέδες λοιπόν εύχομαι!!! Όλοι πάντως το έχουνε πάθει αυτο :) καλο Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλούς καφέδες για όλους μας, η ιστοριουλα ειναι φανταστική αλλα σε ποιον δε θα μπορουσε να τυχει?Καλό Σαββατο κύριακο.

      Διαγραφή
  2. A! Βρε Νέλη, με τις γαλαζοαίματες και μη! Κέφια είχες με αυτή την ανάρτηση. Με έκανες να γελάσω. Και μη μου πεις ότι είναι όλες δικές σου;

    Η θεωρία των αποφάσεων και των συμπερασμάτων είναι σωστή, μακάρι να μπορούσα να τα εφάρμοζα πάντα...

    Εμείς πότε θα πιούμε καφέ; :)
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου όποτε θες,ενα 45λεπτο είσαι μακριά ...με το αεροπλάνο χχαχαχαχα.Οχι καμμια δεν είναι δική μου αλλα μ αρέσουν οι γατούλες.Αν κάναμε αυθόρμητα πάντα αυτό που θέλαμε οι σχέσεις των ανθρώπων θα ηταν πιο εύκολες ,μας είπαν οι γατούλες μου ...φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Oι ολοκαίνουριοι φίλοι πάντα είναι ευπρόσδεκτοι στη παρέα..
    αν και στην αρχή οι περισσότεροι διστάζουμε να κάνουμε το πρώτο βήμα..
    καλό σου βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μόνο που πρέπει να πάρει κάποιος πρώτος το θάρρος αλλιώς έρχεται η θεά τύχη να τα κανονίσει όλα όπως στη γατοιστορία μου.φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Πάντα είμαστε επιφυλακτικοί σέ κάτι καινούργιο Νέλλη μου!Οι συνθήκες μάς έκαναν έτσι!Καλά νά περνάς μέ τήν καινούργια σου φίλη!Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ dimi μου είναι δύσκολη η σημερινή ζωή και μας έχει κάνει έτσι διστακτικούς,Μάλλον σας παραπλάνησα όλους ,λαθος μου συγγνώμη η ιστοριούλα είναι φανταστική ,απλά ήθελα να δείξω ότι γίνεται έτσι καμμιά φορά.Είμαι απο τη φύση μου εκδηλωτική ,αν ήθελα θα πλησίαζα εγω για να κάνω καινούρια φίλη ,καλό Σαββατο κύριακο και σε σένα.

      Διαγραφή
  5. Να σαι καλά Νέλη μου με εκανες και γέλασα με την ψυχή μου.Πιο παραστατικά δεν θα μπορούσε να γίνει! Που τα βρήκες όλα αυτά τα ζουζουνιάρικα γατάκια; Αριστοκράτες και μη πάντως είναι το ίδιο... αρκεί να μην ανήκουν στους δήθεν και οι μεν και οι δε!
    Καλό Σ/Κ ...Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω,ειναι γεμάτη η γειτονια ,δόξα το θεο.Και μερικά ειναι απο το κτήμα μας.Συμφωνφω δεν παιζει ρόλο η θέση και η καταγωγη ,αρκει να μην είσαι δήθεν.Καλο σΣαββατο κυριακο ,φιλιά.

      Διαγραφή
  6. τελικα σχεδον ποτε δεν σκεφτομαστε οτι ακριβως και οι αλλοι ισως εχουν τους ιδιους ενδοιασμους με εμας.
    αλλα εβαλαν τα παιδια το χερι τους.
    καλα καφεδακια οποτε!

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ειναι Ειρήνη μου ποτε μα ποτε δεν λεμε οτι κι ο αλλος εχει τα ιδια συναισθηματα και θελω με μας και παντα νομιζουμε οτι θα φανουμε καπως στον αλλο αν τον πλησιασουμε πρωτοι εμεις.Αυτο ήθελα να δείξω μ αυτη την ιστορια,προσωπικα δε μου έχει τυχει όμως γιατι αν θελω πλησιαζω εγω τον αλλο.Συγγνωμη , η γατοιστορια μπερδεψε και σενα,μαλλον καπως αλλιως επρεπε να τη γράψω.Καλα να περνας.

      Διαγραφή
  7. Νέλη, τα παιδιά, έγιναν ο καλύτερος μεσάζοντας για να γνωριστείτε με την γειτόνισσα. Ελπίζω να κάνετε την καλύτερη παρέα. Ο καλός ο γείτονας, είναι σαν την καλή χρονιά, λέει η παροιμία. Τα γατάκια σου, απίθανα!! Αλήθεια, το σκυλάκι σου δεν ζηλεύει;
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μεσημέρι Ειρήνη ,αν ζηλευει λεει τρελαίνεται,πωπω σας μπερδεψα όλους το καταφερα κι αυτό ,δεν ειναι δική μου η ιστορία,αυτα όλα και καλα τα λεει η γάτα ,αλλα ,ηθελα να δείξω ότι μας τυχαίνει κι αυτό,λάθος τρόπο χρησιμοποίησα να αφηγηθώ τα πράγματα ,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Εγω πάλι ΝΈΛΗ, που δε μπερδεύτηκα, με τόσες γάτες πως είναι δυνατόν να σκεφτώ κάτι ανθρώπινο; τλπ, θάθελα να σου συστήσω να συνεχίσεις να γράφεις σκυλο-γατο-ιστορίες, ΣΟΥ ΠΑΝΕ και τις αποδίδεις ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!
    Καλό Σ/Κ! Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Χαρά μου,χαίρομαι ιδιαίτερα να το ακούω αυτό ειδικά απο σένα που γράφεις καταπληκτικά.Καλά να περνάς στο όμορφο νησί σου ,ελπίζω να επισκεφτώ μιά μέρα και να τα πούμε κι απο κοντά,φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Μια χαρά τα λέει η ΧΑΡΑ απο πάνω ΝΈΛΗ μου....μου άρεσε η γατοιστορία σου ..που θα μπορούσε να γραφτεί και για ανθρώπινες σχέσεις μπορεί να είπες ότι ήταν φανταστική....μπορούσε να ήταν απολύτως αληθινή...μακάρι να δίνουμε την ευκαιρία στους άλλους πρώτοι εμεις...για γνωριμίες..ε΄΄΄και αν δεν θέλουν ..δεν πειραζει ..εμεις κάναμε αυτό που θελαμε...για μενα το λέω.. και σε πληροφορώ δεν το μετάνιωσα..ακόμα και σε αυτόν τον χώρο... ρώτα την Χαρά γι αυτό... και επειδή άργησα να περασω.. εκανα και μια βόλτα στις προηγούμενες αναρτήσεις σου...μεγειά το βραβείο σου και να ξέρεις \εμείς οι γιαγιάδες θα τους φάμε λάχανο..άσχετως που απο τεχνολογία δεν ξερω που πάν τα τέσσερα..χι..χι..χι στην Ζακυθνο αμαπάς να με πάρεις και μενα... έχω μια νονά εκει...χι..χι.. φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι τώρα που αναλάβαμε δράση εμείς οι σούπερ γιαγιαδες τρέμε κόσμε χαχαχαχαχα.Κι εγώ δεν έχω κανένα θέμα να πλησιάσω τα άτομα που με ενδιαφέρουν,σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,θα σας γράφω κατα καιρούς τέτοιες ιστοριούλες,όταν το έχω ανάγκη η όποτε μαζευω το κατάλληλο φωτογραφικό υλικό γιατί έχω και μια λόξα με τις φωτογραφίες.Θα πάμε στη Ζάκυνθο να βρούμε και τη νονά σου και τη Χαρά,χαχαχαχα,φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Νελλη μου,

    Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια,βεβαια εχουμε πολλα κοινα και θα τα λεμε συχνα.Τελεια η γατοιστορια μεχρι που μας μπερδεψε.Αυτο ειναι το συγγραφικο ταλεντο!Και εγω εχω γατες αδεσποτες που τις ταιζω αλλα τις κυνηγαει ο σκυλος και δεν μπορω να εχω καμμια στο σπιτι μεσα,ομως τις αγαπαω και τις φροντιζω.Βλεπεις αυτη η γη δεν εχει γινει μονο για τους ανθρωπους.Σου στελνω τα φιλια μου!Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ στο σπίτι δεν έχω δικές μου γιατί παθαίνει ο σκυλος μου,αλλά έχει πολλες στη γειτονιά που του τρώνε και το φαγητο και νευριάζει περισσότερο.Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια περί συγγραφικού ταλέντου.Συμφωνω ότι η γή δεν είναι αποκλειστικότητα δικιά μας. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  11. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου.Θα τα λέμε από εδώ και μπρος. Έχω ένα πρόβλημα και δε μου εμφανίζονται οι αναγνώστες από κανένα blog.Όταν λυθει το πρόβλημα θα γίνω αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλά Κατερινάκι ,μην αγχώνεσαι,θα τα λέμε ,τώρα που βρεθήκαμε δε χανόμαστε ,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Σα να ήμουν εκεί! Καταπληκτική γατοϊστορία! Και να ξέρεις, με τις γάτες έχω έρωτα!...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε? εμένα μου αρέσουν πιό πολύ τα σκυλιά,αλλά είχαμε επί χρόνια και γάτες ,και τώρα πάντα κάποια αδέσποτη θα τρώει στη αυλή η θα φιλοξενειται απο μονη της στο υπογειό μας χχαχααχα,φιλιά

      Διαγραφή
  13. αγαπητη neli ξερεις ποσο αγαπω τα ζωα διαβασα προηγουμενως ενα περιστατικο που εγινε με ενα σκυλακι στην κρητη το θαψαναι ζωντανο λεει στα μνηματα σωθηκε ευτυχως γιατι θεε μου τοση απανθρωπια τι τους εφταιγε το ζωντανο ευχομαι να τον πιασουν αυτος που το εκανε και να τιμωριθει για να μην πω τιποτα αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς υπάρχει κι αυτό το είδος ανθρώπου ,αν μπορεις να το πείς άνθρωπο.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........