Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2012

Βραβείου συνέχεια......

Πριν λίγες μέρες η φίλη μου Αναστασία μου χάρισε ένα βραβείο.Είδα λοιπόν ότι κι εγώ με τη σειρά μου πρέπει να το χαρίσω αλλού,αφού σας πω 7 αλήθειες για μένα,Λοιπόν αρχίζω....                         
1) Αγαπώ πολύ τα λουλούδια ,το πρωί μόλις ξυπνήσω ,κάνω μια μικρή βόλτα στην αυλή για να τα δω.                                                                                                                                                    
2)Είμαι γιαγιά,έχω δύο εγγόνια.                                                                                                         
3)Το σκύλο μου τον λένε Ρόκι.                                                                                                        
4) Πήρα δίπλωμα οδήγησης πριν  τέσσερα χρόνια για κάποιο ειδικό  λόγο ,δεν τρελαίνομαι να οδηγώ αλλά όταν το χρειαστώ είμαι πολύ χαρούμενη που το πήρα έστω και αργά.                               
5)Μου αρέσει πολύ να βλέπω ταινίες το χειμώνα.                                                                         
6)Δεν τρελαίνομαι για γλυκά.                                                                                                   
7)Προτιμώ το Χειμώνα  από το Καλοκαίρι.                                                                              
Το βραβείο το χαρίζω στην Αχτίδα γιατί σήμερα τη διάβασα λίγο πεσμένη ,ίσως την κάνω να ανεβεί λίγο η ψυχολογία της.Θα ήθελα ακόμη μια φορά να σας πω ευχαριστώ όλες που με δεχτήκατε σ αυτή την ωραία παρέα.Φιλιά πολλά σε όλες σας.

20 σχόλια:

  1. Ήρθα..το παρέλαβα και έμεινα με ανοιχτό το στόμα γιατί νόμιζα οτι είσαι πολύ μικρή και είδα οτι έχεις εγγόνια!!!!!!Τελικά εμείς οι γιαγιάδες νομίζω οτι ..καταλαμβάνουμε τα μπλοκόσπιτα!! Γλυκιά μου σ' ευχαριστώ..7 αλήθειες για μένα; είμαι τόσα χρόνια στα μπλοκ..είμαι φλύαρη..νομίζω οτι δεν έχω τίποτε πλέον κρυφό..1) λέω πάντα ότι σκέπτομαι..2) είμαι ευκολόπιστη σε σημείο βλακείας.. 4) λατρεύω τα ζώα..5)δεν μαλλώνω ποτέ 6)πληγώνομαι και κλάιω πανεύκολα 7) πλένω συνέχεια τα χέρια μου και αν δεν έχω νερό έχω πάντα μαντηλάκια, 8)μου αρέσουν οι ..παιδικές ταινίες 9)είμαι ερωτευμένη εδώ και ..37 χρόνια με τον ίδιο άνδρα! Γλυκιά μου πάλι ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντα καλά ,ναι εμείς οι γιαγιάδες ξερούμε πολλά η μιά για την άλλη και καταλαβαίνουμε ακόμη περισότερα, ωραίες και οι 9 αλήθειες σου ,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Για να καταλάβεις πόσο φλύαρη είμαι ..σου έβαλα..9 αλήθειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχαχχαχα καλα κάνεις ,είναι ωραίο να μιλάς και μένα μ αρέσει.

      Διαγραφή
  3. Με γεια και το καινούριο βραβείο Νέλλη μου!
    Τι έπαθε η Αχτιδούλα μας?? Ποιος την πείραξε??
    Πάω να την διαβάσω να δω τι τρέχει!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Ελενά μου,μάλλον δεν ήταν και στα πολύ καλά της η Αχτιδούλα,αλλά όλοι μας έχουμε τέτοιες στιγμές έτσι είναι η ζωή με τα πάνω και τα κατω της ,φιλάκια πολλά.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Να σαι καλά και να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου! Πολύ γλυκό που χάρισες το βραβείο σου στην Αχτίδα σήμερα...Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,σ ευχαριστώ πολύ,νάναι καλά τ αστεράκια μου και όλα τα παιδιά του κόσμου.Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  5. πολλά βραβεία ακόμη, για να μπεις με θέρμη στη παρέα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,σ ευχαριστώ για την ευχή ,αλλά και μόνο που μπήκα σ αυτή την παρέα για μένα είναι ,πολύ καλό. φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και να είσαι πάντα καλά! Πολύ γλυκό εκ μέρους σου να το χαρίσεις στην Αχτίδα για να της φτιάξεις το κέφι!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,να είσαι καλά και να μας φτιάχνεις ωραία πράγματα,φιλιά πολλά και σε σένα.

      Διαγραφή
  7. Με γεια το βραβείο!
    Πολύ ευγενικό να το χαρίσεις σε blogόφιλη, για να την ανεβάσεις ψυχολογικά.
    Μεγάλο απόθεμα ψυχής!

    Σε φιλώ Νέλη μου.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,νάσαι καλά κι εσύ και όλες μας δηλαδή για να περνάμε όμορφα ,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Mέ γειά τό βραβειάκι σου!Εισαι καί εσύ γιαγιά?Νά τά χαίρεσαι τά εγγονάκια σου!Ωραία η προσφορά σου γιά τήν φίλη μας!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,ναι είμαι γιαγιά σ ευχαριστώ ,να είναι καλά και να μεγαλώσουν καλά.φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Είσαι και γιαγιά? Να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ,ναι είμαι γιαγιά σ ευχαριστώ πολύ κι εσύ να είσαι πάντα καλά.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Neli, όμορφο το βραβείο σου, να το χαίρεσαι. Και πολλά πολλά άλλα ακόμα να αποκτήσεις. Πολύ καλά έκανες και το έδωσες με την σειρά σου στην Αχτιδούλα μας, το αξίζει!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου ,εύχομαι να πάρω αν αξίζω,σκεφθηκα ότι ίσως της έκανε λίγο καλό γιατί μου φάνηκε λίγο στα "χλωμά" της όπως είπε ,οι γυναίκες έχουμε δικούς μας κώδικες και νοιαζόμαστε η μία την άλλη,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........