Σάββατο, 11 Αυγούστου 2012

Ευχαριστώ.....

Αυτό είναι το πρώτο μου βραβείο από τη φίλη μου την Αναστασία  (starhomecraft).                                                                                                                                     Την ευχαριστώ πολύ πολύ,δηλώνω πολύ χαρούμενη που είναι φίλη μου ,επίσης σας ευχαριστώ όλες  και όλους που με αγκαλιάσατε τόσο γρήγορα και ζεστά.                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Για μένα είναι κάτι καινούριο όλο αυτό και θα ήθελα να πω ότι μου αρέσει πολύ,νιώθω ότι γνώρισα ένα καινούριο κόσμο όμορφο και δημιουργικό.                                                                                                                                                                            Όλο αυτό τον καιρό είδα απίθανα πράγματα,δημιουργίες ,πεντανόστιμα φαγητά,πανέμορφες φωτογραφίες ,ταξίδεψα σε μέρη που δεν πήγα και ίσως να μην πάω ποτέ,διάβασα σκέψεις ανθρώπων,και γενικά πέρασα και περνάω καταπληκτικά.Σας ευχαριστώ πολύ όλες και όλους καινούριοι μου φίλοι.  Και κάτι ακόμη που θα ήθελα να πω,αν κάποια, κάποιος μπορέι να βοηθήσει να βάλω αυτό το βραβείο κάπου να φαίνεται μόνιμα θα το εκτιμούσα αφάνταστα,γιατί δεν κατάφερα να το βάλω μόνη μου....                                                                                                                                    

20 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια για το βραβειο!!!!Ευχομαι να ειναι γουρλιδικο και να ακολουθησουν συντομα πολλα πολλα ακομη!!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αναστασία μου ,σ ευχαριστώ και πάλι.Εγώ εύχομαι να σας έχω όλους φίλους μου και να περνάμε όμορφα,όσο για τα βραβέια;καλά είναι κι αυτά και καλοδεχούμενα όσα κι άν έρθουν...Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Πολλά πολλά συγχαρητήρια Νέλλη μου για το όμορφο βραβείο, εύχομαι να τα χιλιάσεις!!!
    Που θέλεις να το βάλεις?? Υποθέτω κάπου στην δεξιά πλευρά του blog σου. Οπου εκεί θα βάλεις και τα επόμενα που θα ακολουθήσουν, γιατί σίγουρα θα ακολουθήσουν πολλά!
    Εμείς σε ευχαριστούμε που έγινες μέλος της μπλογκοπαρέας μας και που η ευγενική σου παρουσια ομόρφυνε τον χώρο μας!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενα μου ,έκει που λες μια χαρά θέση είναι πως να τα βάλω άν με βοηθήσει κάποιος να το κάνω πολύ θα χαρώ,σ ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια,καλό σαββατοκυριακο και σε σένα....

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!Εύχομαι να τα 1000σεις!!!Για να βάλεις μόνιμα το βραβείο στο μπλόγκ σου πηγαίνεις απο τον πίνακα ελέγχου στη διάταξη-προσθήκη gadget-βρίσκεις το gadget φωτογραφία και πατάς το + -ανεβάζεις τη φωτογραφία του βραβείου και πατάς αποθήκευση.Μετά μπορείς να το μετακινήσεις όπου θες!Ελπίζω να βοήθησα!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ Σπυριδούλα με βοήθησες πάρα πολύ, η διαδικασία δεν ήταν άκριβώς έτσι γιατί στη δικιά μου διάταξη δε βρήκα αυτό που λές η μπορεί και να μην ξέρω να το βρώ ,πάντως μου έδειξες ένα τρόπο να το κάνω ,τέλος πάντων το αποτέλεσμα μετράει,τώρα εγώ φταίω να πω ευχαριστώ που είστε όλες εσείς φίλες μου? Φιλάκια πολλά και σε σένα και καλό Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα!! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και το όμορφο σχόλιο.Συγχαρητήρια για το βραβείο και σου εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά ακόμα.. Καλό σ/κ..Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε,θα ανταλλάξουμε πολλές πολλές επισκέψεις,μόνο νάμαστε όλοι καλά,ευχαριστώ πολύ για τις ευχές ως πρός το βραβείο ,πάντα χαιρόμαστε όταν μας επιβραβεύουν,το αν ακολουθήσουν άλλα? ποιός ξέρει? μακάρι...φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  6. Χρυσούλα μου συγχαρητήρια για το βραβειάκι! Ειδα ότι το έβαλες κάτω, μπράβο! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ερη μου ,σ ευχαριστώ ,ναι κατάφερα και το έβαλα με βοήθεια,φιλάκια πολλά και σε σένα ,καλο Σαββατοκύριακο επίσης

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι, χαίρομαι που βρήκες τρόπο να το αναρτήσεις μόνιμα.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Ελένη,ναι ευτυχώς βρέθηκε τρόπος εύχαριστώ γαι τις ευχές νάσαι καλά και να περνάς καλύτερα εύχομαι..

      Διαγραφή
  8. Neli μου μπράβο!!!!
    Τώρα σε πρόσθεσα και στα αγαπ. ιστολόγια. γιατί δεν σε έβρισκα...καλά που ήρθες και με βρήκες εσύ....
    Είδα και τις πρόσφατες συνταγές σου!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ,να είσαι σίγουρη ότι δε χανόμαστε τώρα που βρεθήκαμε ,δε θα αφήσω εγώ να συμβεί και καμμιά σας δε θέλω να χάσω τώρα που σας βρήκα,πολλά φιλιά ...τα λέμε.

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Νελη γιά τό βραβείο!Καλή συνέχεια!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ νάσαι καλά και να περνάς ακόμη καλυτερα ,φιλιά τα λέμε...

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Να είσαι καλά να μας μαγειρέψεις πολλά ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Τζενάκι μου ,κι όποτε θές μακαρόνια με κιμά εδώ είμαι εγώ..φιλάκια πολλά καλή Κυριακή

      Διαγραφή
  11. Σευχαριστω για την επισκεψη σου, χαιρομαι πολυ που σε γνωριζω απ οτι καταλαβα εδω θα μαθω να μαγειρευω ..χαρα ο αντρας μου.. απ οτι ειδα τα καταφερες μια χαρα με το βραβειο συνγχαρητηρια κιολας παω να κανω κι εγω το ιδιο. Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς βρεθήκαμε Αλεξάνδρα ,έχεις κι ωραίο όνομα ,μακάρι να κάνω κάποιον χαρούμενο ,νάστε καλά κι εσύ κι ο άντρας σου και μακάρι κάποιες φορές να φάτε κάτι απο αυτά που θα δείς εδώ ,φιλάκια ,καλή εβδομάδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........