Τρίτη, 31 Ιουλίου 2012

Τα πουγκιά της Φρίντας

 Σήμερα δέχτηκα ένα πολύ όμορφο και ευωδιαστό δώρο.Μάλλον τέσσερα ήταν για να ακριβολογώ.Τέσσερα πανέμορφα και ευωδιαστά πουγγιά πλεγμένα από την πολύ καλή μου φίλη  τη Φρίντα.Γεμισμένα με γαρύφαλλο,κανέλα και λεβάντα.Η μυρωδιά γέμισε το δωμάτιο και συναγωνιζόταν την ομορφιά τους.
                                                                            Πολύ καλή ιδέα τελικά για ένα πρωτότυπο και ευωδιαστό δωράκι.                                                                                                                                                   Θα χρησιμοποιηθεί σίγουρα για να αρωματίσει συρτάρια ,ντουλάπες ,ντουλάπια,αλλά και θα σας ξαφνιάσει όπως ξάφνιασε και μένα και μου θύμισε μια άλλη μου μεγάλη αγάπη το πλέξιμο.Θα σας δείξω μια μέρα και δικές μου δημιουργίες.                                                                              Κουβεντιάσαμε περί πλεκτών  και άλλων, ήπιαμε το καφεδάκι μας,έφυγε,αλλά μου άφησε πίσω ευωδιές ωραίες.                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Όσες από σας ξέρετε βελονάκι θα σας φανεί παιχνίδι και διασκέδαση.                                              Να  τα φτιάξετε για σας η να τα χαρίσετε κάπου με όλη σας την  αγάπη.                                                                                                                                                          Φρίντα μου σ ευχαριστώ πολύ ,πολύ....

9 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα δωράκια!!! Και φαντάζομαι τις μυρωδιές τους!!! Καλό μεσημέρι εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μεσημέρι και σε σένα,όντως ήταν πανέμορφα και μυρωδάτα....τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Αναστασια..ναι κι εμένα μου άρεσε πολύ...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποσο τα πουλαει η frida!!!na paroume liga!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχα ,και δέν κάνεις πως τη ρωτάς; Πιο κοντά μένετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φοβερα πουγκακια με ωραιες μυρωδιες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οντως πανέμορφα και χρηστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........