Δευτέρα, 23 Ιουλίου 2012

Δες το αλλιώς...

Μπορεί να ξυπνήσεις ένα πρωί ,να  έχεις βαρεθεί τη μαυρίλα και την κατήφεια αυτού του άχαρου κόσμου που ζούμε και να πεις θα πάω κόντρα και θα τα βάψω όλα άσπρα.Το κάνεις.Μετά στέκεσαι μπροστά σ ένα καθρέφτη και λες σα να παρα είμαι άσπρος.Μονότονος έχω καταντήσει, και προσθέτεις μια κόκκινη πινελιά για να σπάσεις την παγωμάρα του άσπρου.Μετά παίρνεις και ένα ραβδί στο ίδιο χρώμα για να δένει μ αυτό που έβαλες στο κεφάλι.Χμ!! και το παπούτσι λες πρέπει να είναι ασορτί,αλλά κι η ζώνη γιατί έτσι πήγαινε πάντα.Κι  αφού φοράς και το γυαλί σου λες είμαι πανέτοιμος για κάπου.Αλλά πού;Τότε μετά από ώριμη σκέψη βρίσκεσαι σε ένα μέρος πολυσύχναστο και στήνεσαι ακίνητος.Ο κόσμος περνάει ,άλλος σε κοιτάει μηχανικά,άλλος περίεργα,άλλος χαμογελάει,άλλος περνάει κι ούτε σε προσέχει,άλλος σε πλησιάζει και σε φωτογραφίζει.Εσύ είσαι εκεί ακίνητος.Κοιτάς και σε κοιτάνε.Ξεχνάς και ξεχνιέσαι.Παρατηρείς και σε παρατηρούν.Έχεις κάνει κάτι διαφορετικό,είδες την κατάσταση αλλιώς...Είσαι διαφορετικός...αλλά κι ο ίδιος.....

6 σχόλια:

  1. ωραία φώτο και ακόμη καλύτερα σχόλια !!ευχαριστούμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω πολύ Ευάκι μου ,τιμή μου που το λές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλει τόλμη και τρέλα η ζωή!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Γιωργία μου όποιος τόλμησε δεν πιστεύω να το μετάνιωσε,φιλιά.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........