Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Γατίσιες σκέψεις

Αν κοιμηθώ νωρίς  θα σηκωθώ νωρίς,θα ξεκινήσω νωρίς και θα παρκάρω νωρίς. Αν σηκωθώ αργά θα ξεκινήσω αργά κι όταν θα ψάχνω για θέση θάναι αργά........Αμ δεν κοιμήθηκα νωρίς.Ήρθαν φίλοι να δούμε το μάτς με ένα κιβώτιο μπύρες,και να πείς κι ότι άξιζε ο αγώνας?Σικέ !!!!!!!!!                                                                                Ο διαιτητής?Πουλημένος.Λοιπόν δεν μπόρεσα να κοιμηθώ νωρίς,ε και λογικό ήταν να μήν ξυπνήσω και νωρίς.Άντε τώρα να βρείς να παρκάρεις.Έτσι που καθυστέρησα ποιός ακούει πάλι το αφεντικό.Πω πω τον εξάψαλμο θα μου σούρει πάλι , και δεν έπλυνα και το αμάξι όπως μου είπε,μπροστά μου δε βλέπω με τόση σκόνη.Αμάν και πως άργησα,δυό φανάρια έχω περάσει με κόκινο και ευτυχώς ο τροχονόμος κοίταζε απο την άλλη μερια.Την γλύτωσα την κλήση.Α μπά δεν το ξανακάνω.Ω ρε περιπέτεια πρωί πρωί.Ωχ και ποιά είναι αυτή η κυρά με τη φωτογραφική μηχανή που μου τραβάει φωτογραφίες;Αντε κυρά μου πήγαινε πιο εκεί και έχω αργήσει.Ε ρε μυστήριος κόσμος....(Αυτά δε σας φαίνεται να σκέφεται το γατάκι της φωτογραφίας;Αλλά πάλι εσείς μπορεί να το  έχετε δεί αλλιώς το θέμα,γράψτε  μας......να δούμε  κι άλλες απόψεις.)

6 σχόλια:

  1. αντιγονη παπατζηλακη18 Ιουλίου 2012 - 11:07 μ.μ.

    εγω παλι πιστευω οτι λεει,ποιος...μπιμπ...με κλειδωσε εδω μεσα με τετοια ζεστη θα σκασω!!!το βλεπεις και απ,τα ματια του ετσι οπως τα εχει γουρλωσει το καημενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα μόνο του τη διάλεξε τη θέση...ηταν επίδοξος σουμάχερ...αχαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Αααχ ατιμη κοινωνια!!! Απ τα ψηλα στα χαμηλα...Πασας ημουνα σε μια σπιταρωνα, ειχα και μια κουκλαρα να με χαιδευει ολη μερα....ααααααχχ αυτη ομως πηγε και τα φτιαξε με το λαυρεντη το μαχαιριτσα. Ερχοταν που λες στο σπιτι και"ζηλευω το μικρο σου το γατι" και "ζηλευω το μικρο σου το γατι" μας επρηξε. Και η μορφονια με σουταρε. Και θες η κακια μου η τυχη; θες η οικονομικη η κριση; βρεθηκα να μαι οδηγος για ενα κομματι ψωμι.....ααααχχ ... Τι κοιτας κ εσυ κυρα μου πρωτη φορα βλεπεις γατο να οδηγαει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα ...σωστο κι αυτο...δικιο εχει ρε τζοανα ...παιζει ναχει γινει ετσι το θεμα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ...ΕΓΩ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΔΩ?????ΦΩΤΟΓΡΑΦΕ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟς ΣΤΗ ΠΟΖΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μια χαρά πόζα αχαχαχαχαα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........