Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012

Πρώτες βοήθειες

 Κάποια μέρα παρατήρησα τις δυο τριανταφυλλιές μου που είναι σχεδόν όμοιες και τις έχω δεξιά κι αριστερά στην είσοδο του σπιτιού, να έχουν φύλλα ξερά και με στάχτη επάνω.Στην  αρχή είπα αμάν τι γίνεται εδώ; Περίμενα μια δυο μέρες αλλά τα πράγματα  φάνηκαν να χειροτερεύουν.Τις ψέκασα λοιπόν με γάλα που κάνει  πολύ καλό όταν έχουν στα φύλλα αυτή την άσπρη στάχτη.Αλλά μάλλον είχα αργήσει και τα πράγματα ήταν πιο σοβαρά απ ότι περίμενα.Τα φύλλα συνέχιζαν να ξεραίνονται και η στάχτη επέμενε να είναι πάντα εκεί.
 Κοιτάζοντας τες έτσι μου ήρθε μια ιδέα. Πήρα το ψαλίδι του κλαδέματος και έκοψα τα κλαδιά τους αρκετά.Τις πότισα και λέω θα περιμένω να δω τι θα γίνει.Τις πότιζα μέρα παρα μέρα και περίμενα.Και πραγματικά σε λίγες μέρες πέταξαν τ πρώτα μάτια που άρχισαν σιγά να γίνονται φρέσκα κλαράκια.
 Μέσα σε ένα μήνα είχαν φουντώσει αρκετά. Βέβαια είχαν χάσει λίγο από το προηγούμενο ύψος τους αλλά έτσι κι αλλιώς είναι φυτά νάνοι και τα έχω σε γλάστρες.
Με αποζημίωσαν κιόλας βγάζοντας και τριανταφυλλάκια.Βέβαια δεν έχω γνώσεις ιδιαίτερες για τα φυτά.Ότι κάνω το κάνω από αγάπη σ αυτά και από ένστικτο.Αυτή τη φορά λειτούργησε καλά αυτό που έκανα και έτσι είπα να το μοιραστώ μαζί σας για να κάνετε το ίδιο  αν σας τύχει κάτι ανάλογο και ελπίζω να φανείτε τόσο τυχεροί όσο στάθηκα εγώ με τις τριανταφυλλιές μου.Αν και εσείς έχετε μια ανάλογη περίπτωση μπορείτε να τη γράψετε εδώ σαν σχόλιο,Θα χαρώ πολύ να το μοιραστείτε μαζί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........