Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012

Μίσος ή σεβασμός;

 Δείχνοντας σας πιό κάτω τα άσπρα μου λουλούδια και θέλοντας να συνεχίσω να σας δείχνω κάθε φορά και ένα χρώμα,προχωράω να σας δείξω σήμερα τα κίτρινα. Λένε ότι το κίτρινο χρώμα στα λουλούδια έχει δύο έννοιες .Γι άλλους σημαίνει μίσος ζήλια,απιστία  και γι άλλους  πολυτέλεια και   σεβασμό.      Άρα όπως θέλει μπορεί κάποιος να το ερμηνεύσει αν δεχτεί μια ωραία ανθοδέσμη από κίτρινα τριαντάφυλλα.    Εμένα λόγω του ότι είναι το αγαπημένο μου χρώμα και λόγω της ιδιαίτερης αγάπης που έχω προς τα λουλούδια μου φαίνεται πολύ παράξενο να θεωρείται λουλούδι σ οποιοδήποτε χρώμα ότι συμβολίζει κάτι αρνητικό.                                        
    Δείτε μερικά  σε κίτρινο και μετά ξανασκεφτείτε το την επόμενη φορά που θα σας δώσουν ένα λουλούδι σ αυτό το χρώμα,τι θα μπορούσε να σημαίνει; Μάλλον κάτι καλό......






Αλλά αν ακόμη είστε αναποφάσιστοι δες τε και τις τελευταίες φωτογραφίες.Δέν είναι δικές μου αλλά από σπίτι φιλικό από μια επίσκεψη για απογευματινό καφεδάκι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........