Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

Άσπρα,αρωματικά,αριστοκρατικά



Είναι κάτι νύχτες με φεγγάρια μεσ στά θερινά τα σινεμά,νύχτες που περνούν που δε θα ξαναρθούν, μ αγιόκλημα και γιασεμιά......                                                                                 Ακούγοντας αυτό το παλιό τραγουδακι ,που φέρνει ωραίες αναμνήσεις σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να σας δείξω το αγιόκλημα μου,το γιασεμί μου, αλλά οχι μόνο αυτά.Μερικά απο τα λευκά, ευωδιαστά  μου άνθη....Ποιός να αμφισβητήσει  τη γλυκυτητα της  γαρδένιας ,το μεθυστικό άρωμα της βιολέτας,το διακριτικό άρωμα του ζουμπουλιού....Και καλά δε συζητώ γιά το άρωμα του γιασεμιού που σε μεθάει,αλλά και του αγιοκλήματος που σε καθηλώνει και λες ας μη φύγω ακόμη για να το μυρίζω....Το τριαντάφυλλο μου δε μυρίζει αλλά σε μαγνητίζει με την αριστοκρατικότητα και τη λάμψη του....Για πείτε μου συμφωνείτε; Έχω δίκιο;

2 σχόλια:

  1. το λευκό είναι άλλο πράγμα σε χρώμα και σε ένα τριαντάφυλλο ειναι φανταστικό!!!έμενα μου αρέσει και το κίτρινο σε τριαντάφυλλο και ας λένε ότι είναι το χρώμα του μίσους ......γούστα είναι αυτά!!!
    συγχαρητήρια για τον κήπο σου είναι καταπληκτικός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ ευχαριστω πολυ...Συμφωνώ μαζί σου,ποτέ δέ θα εξέφραζε κάποιος μίσος μέ κάτι τόσο ευγενικό όσο τά λούλούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........